Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har hatt ganske mange forskjellige sex partnere i løpet av en 8 måneders tid, ca 8 stk. var nettopp til lege og fikk beskjed om at klamydiatesten var positiv. har hørt at man kan ha klamydia en stund uten at det bryter ut. vil egentlig ikke varsle de jeg har hatt sex med,jeg vet det er det beste, men kan jeg regne med at noen i de siste månedene kunne hatt smittet meg eller er må jeg regne med alle... symptomene kom ikke før et par dager siden, tok testen for 1 1/2 uke siden. har også hatt sex i mellomtiden. vet det er dumt, skal ta alt til ettertanke nå framover.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227067-har-f%C3%A5tt-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest linnelinn

klamydia gir ikke symptomer en gang hos mange. Så sier du ikke fra, kan en av guttene som har smittet deg, smitte en jente som aldri merker at hun har blitt smittet, og hun vil aldri få muligheten til å få barn fordi klamydiaen gir infeksjon i eggstokkene flere år senere!

Det er ikke flaut ovenfor guttene, de var også med på å ikke beskytte seg.

Og du oppgir vel navnene til legen, så det er han som sørger for at de får innkalling om å teste seg? Alt er jo anonymt.

De trenger ikke vite det var deg. Gutter flest har vel pult på en haug med andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...