Gå til innhold

Lovte å fortelle om all inclusive

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Vi var i Tyrkia i påskeferien, 2 voksne, 2 ungdommer og 2 barn. Vi bestilte all inclusive hotell for å få litt ferie vi voksne også.

Det var faktisk utrolig deilig. Flott mat var det faktisk. Det var buffé til både frokost, lunsj og middag og de varierte varmmaten hver gang. Man kunne også velge å spise på snackbaren til lunsj som inneholdt pizza, sandwich, hamburger, pasta og salat. Det var også to andre restauranter; tyrkisk og grillrestaurant, men de var ikke åpnet enda pga av tidlig på sesong.

Det var is og kaker på ettermiddagen, så mye varm og kald drikke man måtte ønske hele dagen.

Det var et stort hotell med miniclub, hvor de 3 yngste ungene var og tennis, squash, minigolf, bordtennis og biljard mm. hvor han eldste oppholdt seg mye. Alt selvfølgelig gratis (betalt på forhånd).

Hotellområdet var kjempestort og det var både innendørs og utendørsbasseng, frisør, tyrkisk massør, noen butikker osv. på området.

Dette var virkelig en ferie som kan anbefales for dem med mange/små unger. Vi skal prøve på Egypt til neste år, tror det er litt varmere der enn i Tyrkia i begynnelsen av april :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All Inclusive høres herlig ut!

Men Tyrkia reiser jeg ikke til.

Egypt vil jeg bli drept hvis jeg reiser til da jeg er homofil, har mann også.

Skulle ønske de utvidet tilbudet betraktelig!

Skrevet

Hvor i Tyrkia var dere og hvilket reiseselskap reiste dere med? Ble dette dyrt eller? Høres jo fantastisk ut å ha alt inkludert. Vi er familie med 2 barn og kunne tenkt oss noe lignende. Fint at du delte opplevelsene dine her.

fei1365380229
Skrevet

Hvor i Tyrkia var dere og hvilket reiseselskap reiste dere med? Ble dette dyrt eller? Høres jo fantastisk ut å ha alt inkludert. Vi er familie med 2 barn og kunne tenkt oss noe lignende. Fint at du delte opplevelsene dine her.

Vi betalte for 4 voksne og to barn, og måtte ha to hotellrom. Vi betalte tilsammen 35 000 kroner for en uke for alle sammen, dette var med alle flyskatter, visum, flymåltid til alle, men ikke forsikring da vi har dette fra før.

Vi handlet en del klær siden det er mye "fake" billig i Tyrkia og vesker og solbriller, men hadde ikke behøvd å brukt et rødt øre mer enn selve prisen på denne uken, så jeg syns ikke det var så skremmende, det var jo dessuten i påskeferien :)

fei1365380229
Skrevet

Vi var i Side, reiste med Ving (My Travel airways) og bodde på Hemera.

fei1365380229
Skrevet

All Inclusive høres herlig ut!

Men Tyrkia reiser jeg ikke til.

Egypt vil jeg bli drept hvis jeg reiser til da jeg er homofil, har mann også.

Skulle ønske de utvidet tilbudet betraktelig!

Det var flere homofile menn på hotellet i Tyrkia - ingen ble drept så vidt jeg så.

Tyrkerne var faktisk veldig hyggelige, mye mindre intense enn spanjolene. Det hadde jeg ikke trodd på forhånd.

fei1365380229
Skrevet

PS: Hva kostet dette da?! :)

Billeter, visum, måltid på fly, to hotellrom, all mat og drikke også med alkohol inkludert.

Betalt for 4 voksne og 2 barn = 35 000 kroner.

Gjest sandex
Skrevet

Billeter, visum, måltid på fly, to hotellrom, all mat og drikke også med alkohol inkludert.

Ooooops... DA ble det litt mye (for meg ihvertfall) Men sikkert deilig :)

fei1365380229
Skrevet

Ooooops... DA ble det litt mye (for meg ihvertfall) Men sikkert deilig :)

Det koster 6000 kroner ca. pr. person pr. uke, alt includert.

Gjest sandex
Skrevet

Ja, HIMMEL - det er ALT for mye :)

fei1365380229
Skrevet

Ja, HIMMEL - det er ALT for mye :)

Javel :) Jeg synes igrunnen det var rasende billig. Hvor mye tror du du ville brukt på å spise og drikke (alkohol inkludert) på en uke.

Jeg må innrømme at jeg orker ikke et lite skitthotell langt fra stranden når jeg skal reise med 4 unger.

Skrevet

Det var veldig billig - spesielt med tanke på at standarden så ut til å ha vært forholdsvis høy.

Tror mange har store problemer med å holde seg under slike kostnader på vanlige charterturer av dårligere kvalitet - hvis de "tør" å regne på alt hva de har brukt av penger....:-)

Skrevet

Det var veldig billig - spesielt med tanke på at standarden så ut til å ha vært forholdsvis høy.

Tror mange har store problemer med å holde seg under slike kostnader på vanlige charterturer av dårligere kvalitet - hvis de "tør" å regne på alt hva de har brukt av penger....:-)

Helt enig. Dette er verdt å vurdere!

fei1365380229
Skrevet

Ja alle jeg har sagt det til har synes det har vært veldig billig. Vi hadde rett og slett ikke trengt å bruke ett øre ekstra.

Vi drakk vin, øl, ungene drakk sikkert 3 liter brus hver dag, ungene spiste 2-3 kuleis hver pr. dag. Det var masse på buffene som ungene likte, det var rett og slett en masfri ferie :)

Kunne veldig gjerne dratt tilbake til samme sted igjen, men får kanskje prøve Egypt til neste år evt. Gran Canaria neste jul :)

Skrevet

Javel :) Jeg synes igrunnen det var rasende billig. Hvor mye tror du du ville brukt på å spise og drikke (alkohol inkludert) på en uke.

Jeg må innrømme at jeg orker ikke et lite skitthotell langt fra stranden når jeg skal reise med 4 unger.

Var hotell-standarden bra? Var det fredelig om natten?

Skrevet

Ja alle jeg har sagt det til har synes det har vært veldig billig. Vi hadde rett og slett ikke trengt å bruke ett øre ekstra.

Vi drakk vin, øl, ungene drakk sikkert 3 liter brus hver dag, ungene spiste 2-3 kuleis hver pr. dag. Det var masse på buffene som ungene likte, det var rett og slett en masfri ferie :)

Kunne veldig gjerne dratt tilbake til samme sted igjen, men får kanskje prøve Egypt til neste år evt. Gran Canaria neste jul :)

Det er noe ala det samme som på et cruise (dog finnes det ulike varianter der også).

Det kan se litt dyrt ut, men er det ikke når du ser alt hva du får for pengene - og som du vanligvis bruker "mer enn du tror på" i løpet av ferien.

Det er også noe som kan anbefales - også for barn:-)

Skrevet

Vi var også på all inclusive i fjor sommer, og var veldig fornøyd. Brukte også knapt et øre utenom. Maten var veldig bra og det var ekstremt praktisk å slippe og ha lommeboka med seg til bassenget og på stranda. Kommer ikke til å nøle med å reise all inclusive igjen.

Gjest Debra irl
Skrevet

Jøss, det var ikke ille for så mange. Høres forlokkende ut.

fei1365380229
Skrevet

Var hotell-standarden bra? Var det fredelig om natten?

Det var kjempebra hotellstandard, små rom, men man skulle jo bare sove der. Det var skikkelig rent overalt. Gratis bar stoppet etter kl. 23, da måtte man gå ut av området for "fest" tror jeg, så litt etter 23 var det helt stille på hotellet.

Maten var bare helt vanvittig god, bortsett fra kakene som var lagd på soya, men det passet meg bra. Jeg skulle ikke ha kaker og yngstedattera tåler ikke melk så hun kunne spise både kaker, puddinger og is så mye hun ville :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...