Nyttårsjenta' Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg har sett reklamen på TV og syns egentlig at trusene ser litt delige ut. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe de? Er det noen som har prøvd og kan anbefale trusene? 0 Siter
flowy Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Kjøpte en i dag på Rimi. Den ser deilig ut. Skal prøve i morgen! 0 Siter
MsSophie Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Kjøpte en i dag på Rimi. Den ser deilig ut. Skal prøve i morgen! Og jeg kjøpte en på Meny i dag. Reklamens makt er stor:-) 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Pierre Robert er LaMote med nytt navn. Finnes i dagligvareforretninger 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Ja synes de ser herlige ut. Tenker jeg skal kjøpe noen når jeg finner en butikk som selger dem. Regner med at det ikke bare er dagligvarerbutikker som selger dem? Finnes vel på undertøysbutikker også? Får litt sånn angst av å kjøpe undertøy på matbutikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.