Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Huff, er 7 uker i morgen...synes tiden går så sakte. Dette er min andre graviditet, har ei datter på snart 3. Skulle ønske jeg var over de "magiske" 3 mnd. Er redd for at det ikke skal gå bra, selv om det gikk bra for 3 år siden... Tenker enda mere på det denne gangen. Skal til legen om en uke, gleder meg veldig til det, førstegangskontroll. Da får jeg vite eksakt hvor langt jeg er på vei (selv om jeg har regnet det ut selv..)og terminen. Håper alt går bra:))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227071-tiden-g%C3%A5r-s%C3%A5-altfor-sakte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er lenge siden jeg var 7 uker på vei, nå har jeg 4 uker igjen.

Jeg også syntes at tiden gikk litt tregt i starten. Det skjedde liksom ingen ting, man var bare kvalm og trøtt og hadde det ikke vært for graviditetstesten hadde det hele vært helt uvirkelig.

Men så passerer man 12 uker, magen begynner så vidt å vokse, man skal til sin første kontroll, man kjenner liv, man skal til UL på sykehuset osv. Det er liksom hele tiden noe å se frem til.

Bare vent, tiden kommer til å fly fra deg!!

Jeg synes ikke det er lenge siden jeg var 7 uker på vei, nå har jeg 4 uker igjen.

Jeg også syntes at tiden gikk litt tregt i starten. Det skjedde liksom ingen ting, man var bare kvalm og trøtt og hadde det ikke vært for graviditetstesten hadde det hele vært helt uvirkelig.

Men så passerer man 12 uker, magen begynner så vidt å vokse, man skal til sin første kontroll, man kjenner liv, man skal til UL på sykehuset osv. Det er liksom hele tiden noe å se frem til.

Bare vent, tiden kommer til å fly fra deg!!

Du er heldig som har bare 4 uker igjen, har bare 33 uker jeg da:) Men jeg gleder meg veldig til å ta fatt på disse ukene, tror tiden kommer til å gå fortere denne andre gangen. Har liksom ikke bare meg selv å tenke på, har datter som skal følges opp ved siden av:) Det synes allerede på magen min, men er vell litt oppblåst oxo tenker jeg..men det er en liten kul. Litt moro:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...