Gå til innhold

Hun her visste råd hun!

Anbefalte innlegg

Gjest truseløs
Skrevet

Nei, det sto kanskje ikke direkte...

Tolket "real tur på byen" og "besøkte et av byens vannhull kl 02:30" som at hun var ute for å feste, jeg.

Men det var mer det å forlate ungene i en bil på en parkeringsplass i byen om natten enn at hun var full. Og - at hun da forlot dem for noe som vel ikke var strengt tatt nødvendig...

(Jeg må bare svare på denne før jeg går)

Dette utsagnet var skikkelig glupt, og det bekrefter at du bare er ei sladrekjerring:

"Nei, det sto kanskje ikke direkte...

Tolket "real tur på byen" og "besøkte et av byens vannhull kl 02:30" som at hun var ute for å feste, jeg."

Og nei faktisk, det sto ikke at hun drakk eller noe!

Kansje hun bare skulle hente pappaen/kjæresten som hun var bekymret for når han var alene på byen eller noe?

Det er selvfølgelig helt galt å etterlate to små barn sånn i en bil uansett, men det at du lager dine egne teorier synes jeg er for drøyt.

Er det dette som kalles når en gulrot blir til ti?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

20

• MsSophie

9

• Katt-ja

8

• Lurveline

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg mener det å være full som mer alvorlig.

Ingen dør av å sove i en bil.

Jojo.

Men det står forsåvidt ikke noe om at hun ikke var full heller,- det står at hun reiste hjem alene,- det kan jo ha vært med en taxi...

Men uansett er vel ikke en parkeringsplass midt på natta i en by noe trygt sted å sove for småbarn. Bare det å vurdere å gjøre det fordi man selv har lyst til å hygge seg,- vel det diskvalifiserer til egnet som omsorgsperson. I mitt hode, altså...

Menmen,- i teorien kan hun jo akkurat ha kommet til stedet og satt seg ned en halvtime med utsikt ut av vinduet til bilen... Det kan jo være mye bedre enn det høres ut som...

Skrevet

...forsvinner før dette utarter seg! ;)

Jeg tør snart ikke ha barn jeg, er nervøs for alle som skal korsfste normale mennesker med normale glipper, normale feil og mangler.

Hvis vi kunne se inn i hodet deres, har de kanskje mista speungen i gulvet et par ganger og har dårlig samvittighet, eller glemt igjen ungen i butikken. Ingen har oppdaget det eller skrevet om det i avisen.

En av de mest dømmende jeg vet om kjefter så mye på unga sine at jeg tror jeg må sende en bekymringsmelding til barnevernet. Unga får kanskje gnagsår i øra og psykiske problemer av det. Men problemet blir vel heller at unga blir så hevngjerrige, herdet og umulige når de blir større at hun vil få et helvete. Møter seg selv i døra.

Gjest truseløs
Skrevet

Jepp, det er mye kulere og tilhøre gjengen med wannabesuperforståelsesfulle mennesker!

Ja, det er mye kulere å være snill enn å være slem og ond!

Skrevet

Dette utsagnet var skikkelig glupt, og det bekrefter at du bare er ei sladrekjerring:

Tolket "real tur på byen" og "besøkte et av byens vannhull kl 02:30" som at hun var ute for å feste, jeg."

Kansje hun bare skulle hente pappaen/kjæresten som hun var bekymret for når han var alene på byen eller noe?

Det er selvfølgelig helt galt å etterlate to små barn sånn i en bil uansett, men det at du lager dine egne teorier synes jeg er for drøyt.

Altså,- jeg forholder meg til det som sto i avisen.

Synes du "en real tur på byen" beskriver din teori,- at hun bare skulle hente noen??

Gjest truseløs
Skrevet

Jeg tør snart ikke ha barn jeg, er nervøs for alle som skal korsfste normale mennesker med normale glipper, normale feil og mangler.

Hvis vi kunne se inn i hodet deres, har de kanskje mista speungen i gulvet et par ganger og har dårlig samvittighet, eller glemt igjen ungen i butikken. Ingen har oppdaget det eller skrevet om det i avisen.

En av de mest dømmende jeg vet om kjefter så mye på unga sine at jeg tror jeg må sende en bekymringsmelding til barnevernet. Unga får kanskje gnagsår i øra og psykiske problemer av det. Men problemet blir vel heller at unga blir så hevngjerrige, herdet og umulige når de blir større at hun vil få et helvete. Møter seg selv i døra.

De har nok sine svin på skogen ja, vær du sikker.

De som dømmer mest har alltid det.

Skrevet

Ehe....dømmer?

Jeg tror vel ikke akkurat ordet og begrepet barnevakt er fremmed, selv om vi snakker om Gjøvik?

Så heldig du er som har barnevakt du kan stole på og som i det hele tatt gidder, eller sosialt nettverk eller penger til å kjøpe et/ betale en. Prøv å være blakk, ressursvak og ensom, redd autoriteter og med en skrullete eksmann. Barnevernet bruker 90% av tida si til å hjelpe, ikke dømme/ straffe. Andre bruker tida si til andre ting.

Skrevet

Ja, det er mye kulere å være snill enn å være slem og ond!

Jepp, men kulest er det å være dum!

Gjest truseløs
Skrevet

Altså,- jeg forholder meg til det som sto i avisen.

Synes du "en real tur på byen" beskriver din teori,- at hun bare skulle hente noen??

Den setningen i en sensasjonsblekke kan bety hva som helst egentlig, du vet vel hvordan journalister er?

Eller kansje du er av den typen som tar alt som står i se&hør for god fisk også?

Journalister er alltid ute etter sensasjoner som sjokkerer og selger, de tar lite hensyn til de menneskelige skjebnene bak en historie som de halveis fabrikkerer.

Skrevet

De har nok sine svin på skogen ja, vær du sikker.

De som dømmer mest har alltid det.

Halvparten av alle homofobe er homser selv tror jeg. Trallala.

Gjest truseløs
Skrevet

Jepp, men kulest er det å være dum!

Du synes det ja?

God bedring da! :-)

Gjest truseløs
Skrevet

Halvparten av alle homofobe er homser selv tror jeg. Trallala.

Enig-enig-enig! ;p

Skrevet

"Er det dette som kalles når en gulrot blir til ti?"

Ti gulrotåkre.

Men det er slik en forstyrret hjerne fungerer, en kontrollfrik som ønsker å ta rotta på noen.

Skrevet

Enig-enig-enig! ;p

Det blir oss mot røkla.

Hent barrikader....

Skrevet

Så heldig du er som har barnevakt du kan stole på og som i det hele tatt gidder, eller sosialt nettverk eller penger til å kjøpe et/ betale en. Prøv å være blakk, ressursvak og ensom, redd autoriteter og med en skrullete eksmann. Barnevernet bruker 90% av tida si til å hjelpe, ikke dømme/ straffe. Andre bruker tida si til andre ting.

Nei....det er helt sikkert bedre å sette ungene sine i bilen, en kald aprilnatt,alene, på en parkeringsplass midt i byen, enn å prøve finne er barnevakt man kan stole på.

Gjest truseløs
Skrevet

"Er det dette som kalles når en gulrot blir til ti?"

Ti gulrotåkre.

Men det er slik en forstyrret hjerne fungerer, en kontrollfrik som ønsker å ta rotta på noen.

Hehehe ;)

Skrevet

Nei....det er helt sikkert bedre å sette ungene sine i bilen, en kald aprilnatt,alene, på en parkeringsplass midt i byen, enn å prøve finne er barnevakt man kan stole på.

Der fikk jeg den.

Jeg skal slutte å hjelpe folk. De trenger egentlig ikke hjelp, bare en gapestokk. Og vi noen steiner.

Hvem taper på det?

Skrevet

Hehehe ;)

Hise opp DOL'ske moralister er ikke vanskelig. Med slike bombastiske og kompromissløse prinsipper tror jeg ikke barnevern hadde hatt noen framtid.

Skrevet

Den setningen i en sensasjonsblekke kan bety hva som helst egentlig, du vet vel hvordan journalister er?

Eller kansje du er av den typen som tar alt som står i se&hør for god fisk også?

Journalister er alltid ute etter sensasjoner som sjokkerer og selger, de tar lite hensyn til de menneskelige skjebnene bak en historie som de halveis fabrikkerer.

Når det linkes til en avis, må man jo kunne diskutere ut fra det som står der?

Og, jeg fikk visst ikke svar på spørsmålet mitt: "Synes du "en real tur på byen" beskriver din teori,- at hun bare skulle hente noen??"

Skrevet

Hise opp DOL'ske moralister er ikke vanskelig. Med slike bombastiske og kompromissløse prinsipper tror jeg ikke barnevern hadde hatt noen framtid.

Besserwissere som deg og fru truseløs mener det er helt akseptabelt å forlate små barn på en parkeringsplass midt på natten for å ta seg en tur på byen. Mens vi andre, som mener dette grenser til omsorgssvikt, vi er dømmende, sladrete, fordomsfulle, wannabesupermammaer og hønsekjerringer.

Hvor er logikken?

Det barnevernet sliter mest med er at foreldrevernet står så mye sterkere enn barnevernet.

I wonder why.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...