Gå til innhold

Hun her visste råd hun!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Der fikk jeg den.

Jeg skal slutte å hjelpe folk. De trenger egentlig ikke hjelp, bare en gapestokk. Og vi noen steiner.

Hvem taper på det?

Okey, jeg skjønner, Tror du blir en god far, hvis du ikke allerede er en.

Men vet du at dette er ei det er veldig synd på?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

20

• MsSophie

9

• Katt-ja

8

• Lurveline

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er det noe verre å sitte hos naboen og ta en vin, eller sitte i første etasje og ungene sover i annen etasje eller enda verre, sitte på en pub i første etasje der man bor og ungene sover i sine egne senger og man stikker opp for å sjekke dem innimellom?

Jeg hadde nok aldri latt ungene sove i bilen men jeg tror ikke det er farligere enn noen av de andre tingene.

Men det må jo være skremmende og kjedelig og sitte alene i bilen i mørket. Kaldt må det være også på denne tiden av året.

Gjest Persille
Skrevet

Hvor skal det ende??

For deg - på galehus, for meg - der hvor det er skikkelig varmt, hos han med halen...

I dag har jeg bestilt ny sandkasse, vært og sett på sklier, rør til hinderløype, og merket alle trær vi skal fjerne *flink*.

Noen foreldre er "ståpå, vi trenger flere som deg" - og så har vi de som f**n ikke er fornøyd uansett hva jeg gjør. Slutt og klag eller finn en annen barnehagen! De skal være glade jeg lar barna bli selv om de i prinsipp er for gamle, og velger å bygge ut fremfor å hive dem ut - utakknemlige kjerringer...

Frustrasjo ute :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

For deg - på galehus, for meg - der hvor det er skikkelig varmt, hos han med halen...

I dag har jeg bestilt ny sandkasse, vært og sett på sklier, rør til hinderløype, og merket alle trær vi skal fjerne *flink*.

Noen foreldre er "ståpå, vi trenger flere som deg" - og så har vi de som f**n ikke er fornøyd uansett hva jeg gjør. Slutt og klag eller finn en annen barnehagen! De skal være glade jeg lar barna bli selv om de i prinsipp er for gamle, og velger å bygge ut fremfor å hive dem ut - utakknemlige kjerringer...

Frustrasjo ute :)

*Bestille rom med utsikt*

Flink jente!

Du må ta mange før og etter bilder :D

Jeg har helt glemt å ta den tlf til bhgen, som jeg lovte :/

Det er kanskje forsent nå..?

Typisk at det er noen som ikke er fornøyde,uansett hva man gjør. Frustrerende!

Gjest the kkk took my baby away
Skrevet

Ja, men jeg tror ikke nødvendigvis det er overbeskyttende foreldre som ødelegger moroa, heller tv og tv-spill.

Det er de overbeskyttende foreldrene som GIR dem tv og videospill.

Gjest Persille
Skrevet

*Bestille rom med utsikt*

Flink jente!

Du må ta mange før og etter bilder :D

Jeg har helt glemt å ta den tlf til bhgen, som jeg lovte :/

Det er kanskje forsent nå..?

Typisk at det er noen som ikke er fornøyde,uansett hva man gjør. Frustrerende!

Ikke for sent, er bare i planleggingsfasen så langt :)

Rørleggeren stusset litt da jeg ringte og ba ham sjekke prisen på et to meter langt rør med diameter på minimum 75cm :)

Gjest Persille
Skrevet

Men det må jo være skremmende og kjedelig og sitte alene i bilen i mørket. Kaldt må det være også på denne tiden av året.

De sov...

Ikke at det gjør saken noe bedre - tenk om de hadde våknet alene i en bil...

Gjest sandex
Skrevet

Så heldig du er som har barnevakt du kan stole på og som i det hele tatt gidder, eller sosialt nettverk eller penger til å kjøpe et/ betale en. Prøv å være blakk, ressursvak og ensom, redd autoriteter og med en skrullete eksmann. Barnevernet bruker 90% av tida si til å hjelpe, ikke dømme/ straffe. Andre bruker tida si til andre ting.

Har du hørt om besøkshjem.. Du kan ha rett på å få det! :)

Skrevet

Angrep er det beste forsvar! ;-)

"Angrep er det beste forsvar!"

Det kunne like gjerne ha stått øverst på siden her det:

*doktoronline.no, husk at angrep er det beste forsvar!*

;o)

Skrevet

"Angrep er det beste forsvar!"

Det kunne like gjerne ha stått øverst på siden her det:

*doktoronline.no, husk at angrep er det beste forsvar!*

;o)

He he.

Mrs. Wallace
Skrevet

For gudsskyld, drit i hva du ser...bare le!

Hvis ikke så havner du også i kategorien dømmende,sladrete og fordomsfull hønsegårdkjerring.

Er det en lukket klubb, eller kan hvem som helst melde seg inn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...