Gå til innhold

Kjæresten min promper..

Anbefalte innlegg

Gjest Velger å være anonym nå

Kjæresten min over flere år promper....

Det gjør vi vel alle, men han promper hele tiden. Ikke når det er utenforstående tilstede, men når det bare er oss to, eller når vi er sammen med hans familie.

Han kommer fra et "møblert hjem" og er dannet på alle mulige måter ellers (banner aldri f.eks.), men denne prompingen begynner å irritere meg.

Jeg sier det til ham hele tiden at jeg syns det er helt forferdelig, men han bare ler av det. Har forsøkt å forklare ham på mange forskjellige måter at jeg ikke liker dette. Og nå i påsken så har vi vært på hytta med hans familie, og da har han også prompet hele tiden, og faren hans ble skikkelig sint, men han bare ler.

Han har prompet hele tiden siden vi ble sammen, men blitt mye verre i det siste.

Hva i alle dager kan jeg gjøre for å få ham til å slutte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227078-kj%C3%A6resten-min-promper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hils han fra meg: i norsk kultur i 2006 er det ikke sosialt akseptert å slippe bønner i tide og utide. Det er "grisete" og primitivt uhøflig. Sjuke folk får lov, men de får da prøve å gjøre noe med det.

I gamle Tyskland pleide man å slippe bønner for å "jage djevelen". Luther gjorde det, men han ble bannlyst av paven. Bannbullen er ennå ikke trukket tilbake, selv etter 400 år.

fuji1365380447

He-he...

Er det lyden eller lukten som irriterer deg?

Meg og kjæresten har en regel som fungerer fint for oss.

Det er lov til å prompe, men dersom den stinker er det ikke lov til å slippe fler i felleskap!

Alle mennesker promper, og jeg syntes at det er litt prippent å "nekte" kjæresten sin å prompe.

Men vi er vel forskjellige!

Gjest Velger å være anonym nå

He-he...

Det er lov til å prompe, men dersom den stinker er det ikke lov til å slippe fler i felleskap!

Alle mennesker promper, og jeg syntes at det er litt prippent å "nekte" kjæresten sin å prompe.

En liten fjrt i ny og ne hadde jeg ikke brydd meg om, men prompene hans "spraker".

De durer og han syns det er veldig morsomt, og trykker de ut nesten bare med vilje.....

Loppan1365380974

Altså...ærlig talt. Hvis du ber ham om å slutteog han bare gir blanke så synes jeg at du skal gjøre noe som irriterer han skikkelig hver gang han gjør det... Her er noen forslag:

Ring opp hans svigermor og gi han telefonen

Slå av sporten på tv

Ødelegg en cd plate han er glad i

Bytt passord på pcn

Spray roseduft i bilen og pynt klærna hans med små søte plasthjerter i sølv

Kast avisa før han rekker å lese den

Forstyrr hele tiden ved programmer som Autofil mm

Ikke slutt før han slutter. Bytt likt med likt. Oppdra han som et barn

He-he...

"Det er lov til å prompe, men dersom den stinker er det ikke lov til å slippe fler i felleskap!"

*ler*

Så et aldri så lite prøveutslipp er altså lov?

God regel i grunnen, men jeg ler mest av at dere i det hele tatt har SNAKKET om at dette er regelen!! *he he*

Annonse

Altså...ærlig talt. Hvis du ber ham om å slutteog han bare gir blanke så synes jeg at du skal gjøre noe som irriterer han skikkelig hver gang han gjør det... Her er noen forslag:

Ring opp hans svigermor og gi han telefonen

Slå av sporten på tv

Ødelegg en cd plate han er glad i

Bytt passord på pcn

Spray roseduft i bilen og pynt klærna hans med små søte plasthjerter i sølv

Kast avisa før han rekker å lese den

Forstyrr hele tiden ved programmer som Autofil mm

Ikke slutt før han slutter. Bytt likt med likt. Oppdra han som et barn

Har vi vært på diplomatkurs?

Nei.

Gjest lille rosinen

"Det er lov til å prompe, men dersom den stinker er det ikke lov til å slippe fler i felleskap!"

*ler*

Så et aldri så lite prøveutslipp er altså lov?

God regel i grunnen, men jeg ler mest av at dere i det hele tatt har SNAKKET om at dette er regelen!! *he he*

hihi, jeg også :-)

Annonse

promping er morsomt når man er alene. du må nok bare finne på en lur måte til å få han til å skjønne at det er normal folkeskikk å gjøre det så diskre som mulig. nekt han sex, er ikke det vanligste ting å true med for hunnkjønn når noe irriterer? :P

Gjest Snupelisan

Det skal lenge letes etter andre steder hvor det skal være så interessant å snakke om promp. Har dere ikke noe annet å gjøre her inne?

Hun som skrev inlegget ville ha hjelp for å unngå at mannen hennes skulle prompe så mye, og det eneste dere gjør er å forsvare han...

Jeg er helt sikker på at dere ikke hadde synes at det hadde vært okei hvis det hadde vært en dame som hadde løpt rundt å sluppet brakere hele tiden.

Og det der med å nekte sex... den er god. Men jeg tror ikke jeg hadde bare nektet, men jeg hadde mistet lysten så det hadde gjort seg selv dette....

Lykke til anonum....

høres nesten ut som et gassproblem. kjøp masse anti-gass ting på helsekost og apotek. fortell ham at det faktisk er et problem. han forurenser ikke bare deres forhold (blant annet ved å tirre deg så du får en avsmak for ham), men også miljøet. si at du tar prompingen hans alvorlig, og at om han ikke gjør det, skal du kneble ham og kjøre ham til legen så snart du bare hører ham gjøre det igjen ;)

evt får du bare gå ut døra og si: sorry, mac. men når du skal være slik får du klare deg uten meg mens du er slik. så går du en tur, og han får sitte der med sine dufter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...