Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om den danske Camilla?

(hun til høyre på bildet under)

Jeg får vel på pukkelen for dette, men for meg er det en gåte at hun i det hele tatt meldte seg på en slik konkurranse, og ENDA større gåte at hun nå er blant de to siste danskene!!

http://topmodel.tv3.dk/files/1017.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenker det samme, men samtidig kan jeg forstå at hun er spesiell og annerledes. De ser jo ofte etter det i den bransjen...

Skrevet

Ja, tenker det samme, men samtidig kan jeg forstå at hun er spesiell og annerledes. De ser jo ofte etter det i den bransjen...

Ja, og med sminke og stæsj - og ikke minst - MED MUNNEN LUKKET, så kan hun kanskje se litt OK ut.

Skrevet

Ja, og med sminke og stæsj - og ikke minst - MED MUNNEN LUKKET, så kan hun kanskje se litt OK ut.

Ja, ikke sant? Nei, nå er vi stygge. Har de ikke tilbud om tannregulering i Danmark?

Skrevet

Ja, ikke sant? Nei, nå er vi stygge. Har de ikke tilbud om tannregulering i Danmark?

Hmmm. Ja nå var dere stygge ;-)

Men altså,- regulering,- det er vel ikke noe man påtvinger unger for å kunne bli modeller...? Det er vel noe man får når man har et bitt som fungerer dårlig til tygging eller det er direkte stygt? Det var vel ikke hun her,- man hadde vel ikke reagert på det om ikke hun prøvde å bli modell? (Og jeg gjorde det ikke da heller,- ut fra bildet,da)

*lukker munnen hardt igjen*

Skrevet

Men altså,- regulering,- det er vel ikke noe man påtvinger unger for å kunne bli modeller...? Det er vel noe man får når man har et bitt som fungerer dårlig til tygging eller det er direkte stygt? Det var vel ikke hun her,- man hadde vel ikke reagert på det om ikke hun prøvde å bli modell? (Og jeg gjorde det ikke da heller,- ut fra bildet,da)

Nei, enig med deg. Tenkte bare over det, for hun har store mellomrom mellom alle tennene, ser det ut som. Men egentlig synes jeg at det er litt sjarmerende;)

Skrevet

Jeg vet ikke om regulering hadde løst "problemet". tennene var bare så utrolig store/diminerende og nokså gule.

NB: På dette bildet så tennene faktisk SMÅ ut sammenlignet med "live".

Skrevet

Nei, enig med deg. Tenkte bare over det, for hun har store mellomrom mellom alle tennene, ser det ut som. Men egentlig synes jeg at det er litt sjarmerende;)

Mellomrdom er greit, det var mer at de var så utrolig dominerende og store.

Skrevet

Hehe....

Tenkte bare litt på mine egne unger,jeg. De har ikke regulering,- og det er jeg glad for at de slipper.

Men de har jo ikke filmstjernesmil heller,- tennene er jo ikke 100% perfekte, liksom. Men pene nok, tenker jeg,da.

Men jeg tror uansett ikke de er typen til å ville være modeller (de er rimelig sjenerte,- men _selvsagt_ vakre nok :))

Skrevet

Jeg vet ikke om regulering hadde løst "problemet". tennene var bare så utrolig store/diminerende og nokså gule.

NB: På dette bildet så tennene faktisk SMÅ ut sammenlignet med "live".

OK,- jeg har ikke sett det "live" :)

Skrevet

Frøken harepus?

Skrevet

Når jeg tenker over det så er det jo veldig bra. Det er jo så mye fokus på at alle skal være perfekte. Slike modeller kan kanskje bidra litt til det motsatte! :)

Skrevet

Hehe....

Tenkte bare litt på mine egne unger,jeg. De har ikke regulering,- og det er jeg glad for at de slipper.

Men de har jo ikke filmstjernesmil heller,- tennene er jo ikke 100% perfekte, liksom. Men pene nok, tenker jeg,da.

Men jeg tror uansett ikke de er typen til å ville være modeller (de er rimelig sjenerte,- men _selvsagt_ vakre nok :))

Det er synd om man kommer dithen at alle har mest mulig like tenner og alskens små "avvik" skal reguleres bort. Og legger man på bleking til tennene er nesten fluriserende, så har man absolutt tapt noe på veien.

Men tilbake til nevnte jente på TV3: Jeg vet jo at det er svært lite PK å kommentere folks utseende *hi hi*, men denne jenta har nå engang meldt seg på en modellkonkurranse.

Skrevet

Frøken harepus?

Eventuelt Pippi Langstrømpe meets Austin Powers! ;-)

Skrevet

Der har du det.. :)

Skrevet

Hvem av de norske er igjen? Har ikke sett de siste to episodene. Og er de svenske pog danske jentene skikkelige næpskrell?

Skrevet

*ler*

Uffda ;-)

Det ender vel med at jeg må se det på TV,- selv om jeg ikke har hørt om programmet før idag...

Skrevet

Hvem av de norske er igjen? Har ikke sett de siste to episodene. Og er de svenske pog danske jentene skikkelige næpskrell?

Gårsdagens episode startet med 3 fra hvert land, og så gikk en norsk og en dansk jente ut.

De norske som er igjen er Therese og Mira.

Det er jo ikke så lett å sammenligne de utenlandske med de norske, som man jo har fått sett mer av. Pluss at jeg kanskje blander sammen de svenske og danske litt.

Men det var vel en fin dansk jente, mens de svenske var mer el mindre fine alle tre.

Skrevet

Gårsdagens episode startet med 3 fra hvert land, og så gikk en norsk og en dansk jente ut.

De norske som er igjen er Therese og Mira.

Det er jo ikke så lett å sammenligne de utenlandske med de norske, som man jo har fått sett mer av. Pluss at jeg kanskje blander sammen de svenske og danske litt.

Men det var vel en fin dansk jente, mens de svenske var mer el mindre fine alle tre.

Jeg lurer litt på om hun Mira kan være den ene tvillingdattera til Sven Nordin, jeg. Hun er vel på døtrenes alder, og har liksom litt rødskjær i håret slik som han.

Skrevet

Jeg lurer litt på om hun Mira kan være den ene tvillingdattera til Sven Nordin, jeg. Hun er vel på døtrenes alder, og har liksom litt rødskjær i håret slik som han.

Hmmmm.... har dattra til Nordin vært med i Top Model?

Jeg sjekket hjemmesiden til tv3, og Mira heter Wolden til etternavn og hun kommer fra Nærsnes.

Husker ikke hva kona til Nordin heter, men de bor vel kanskje i Oslo??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...