Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Therese er forøvrig min favoritt. Synes at hun er nydelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm.... har dattra til Nordin vært med i Top Model?

Jeg sjekket hjemmesiden til tv3, og Mira heter Wolden til etternavn og hun kommer fra Nærsnes.

Husker ikke hva kona til Nordin heter, men de bor vel kanskje i Oslo??

Hm, nei da var jeg visst litt på viddene :-)

Men hun er en veldig pen jente, så jeg heier på henne.

Skrevet

Therese er forøvrig min favoritt. Synes at hun er nydelig!

Ja, hun er utrolig vakker! Men Mira er også flott.

Skrevet

Ja, hun er utrolig vakker! Men Mira er også flott.

Ja, absolutt. :) Flotte jenter vi har her til lands!

Skrevet

Hm, nei da var jeg visst litt på viddene :-)

Men hun er en veldig pen jente, så jeg heier på henne.

Ja, hun er pen. Men hun virker litt vel "forsiktig", akkurat som om hun holder litt tilbake, er litt småflau under foto "shoots".

I fjor var Frøydis så utrolig kuuul. Hun som ble nr 2 av de norske var en mer naturlig skjønnhet, men jeg var ikke overrasket over at Frøydis danket ut henne i denne konkurransen.

Skrevet

Ja, absolutt. :) Flotte jenter vi har her til lands!

Litt flaut for svenskene og danskene at Norge har vunnet to år på rad! ;-)

Gjest vioola
Skrevet

synes ingen av jentene i top model er spessielt pene. Men skal jo være så kunstnerisk og sånt

Gjest M.Angelica
Skrevet

Modell trenger absolutt ikke være synonymt med pen/vakker..

Du fant et godt eks. der ;o)

Skrevet

Modell trenger absolutt ikke være synonymt med pen/vakker..

Du fant et godt eks. der ;o)

*he he*

Skrevet

Ja, hun er pen. Men hun virker litt vel "forsiktig", akkurat som om hun holder litt tilbake, er litt småflau under foto "shoots".

I fjor var Frøydis så utrolig kuuul. Hun som ble nr 2 av de norske var en mer naturlig skjønnhet, men jeg var ikke overrasket over at Frøydis danket ut henne i denne konkurransen.

De skal jo være så spesielle nå.. Den peneste modellen noensinne må da være Helena Christensen.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg kan heller ikke fatte og begripe hva hun gjør der. Jeg vet at modeller ikke trenger være pene, men hun er jo faktisk etter min mening _mindre_ pen. Og hva har skjedd med tennene?

Therese synes jeg er pen (det er hun blonde norske ikkesant?). I tillegg er Camilla flott, jeg vet hvem hun er i virkeligheten og hun er kjempe pen til vanlig også.

Skrevet

Tja, mange modeller som ikke er pene i min bok, men ser ut som vandrende beinrangler med feil både her og der.

Dette eks var vel intet unntak.

De skal jo helst ikke se ut som kvinnfolk, men androgyne vesener uten bryst og former.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...