Gå til innhold

ufølsomme brystvorter mm.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så mye man "SKAL" føle, hvis man skal rette seg etter alle mulige forståsegpåere.

Selv har jeg blitt fortalt at jeg visstnok "skal" ha så voldsomt deilige følelser i endetarmsåpningen, uten at jeg selv noensinne har opplevd noen som helst vellyst der bak.

Gi blaffen i de som skal pådytte deg all mulig vellyst på diverse steder. Jeg garanterer at du, slik som meg, har massevis av følelse rundt omkring på kroppen, som gir den vellysten man ønsker.

Det er så mye man "SKAL" føle, hvis man skal rette seg etter alle mulige forståsegpåere.

Selv har jeg blitt fortalt at jeg visstnok "skal" ha så voldsomt deilige følelser i endetarmsåpningen, uten at jeg selv noensinne har opplevd noen som helst vellyst der bak.

Gi blaffen i de som skal pådytte deg all mulig vellyst på diverse steder. Jeg garanterer at du, slik som meg, har massevis av følelse rundt omkring på kroppen, som gir den vellysten man ønsker.

Heh-heh...det har sannsynligvis mer med den som hører (eller ikke hører) å gjøre, enn den som sier ditt og datt. Ingen kan vel påstå at et gitt individ har det slik og slik. Derimot er det jo logisk å påpeke, i riktig sammenheng selvfølgelig, at noe er vanlig hvis det viser seg å være nettopp det.

"..........................................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...