Gå til innhold

Å huske å ta en pille - &%¤#¤%#"&%

Gjest Alzheimer Light - og blodtrykksproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i ............ skal jeg huske å ta en pille hver dag?

Nå har jeg prøvd -alt-.

Jeg preseterer å glemme den omtrent annen hver dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest mobilalarm
Skrevet

Fest mobiltelefonen din til en liten veske eller pung / etui .. Sett på en alarm som piper en gang i døgnet på mobilen. Ha pillene sammen med mobilen, alltid.

Gjest Debra irl
Skrevet

Legge inn fast huskelapp m alarm på mobilen?

Legge pillene ved siden av tannbørsten?

Gjest LucySky
Skrevet

Fest mobiltelefonen din til en liten veske eller pung / etui .. Sett på en alarm som piper en gang i døgnet på mobilen. Ha pillene sammen med mobilen, alltid.

Jeg har de pillene jeg MÅ ta hver dag i badeskapet ved siden av hårbørsten min.

Spørs om du kanskje ikke har lyst til å huske dem?

Skrevet

Jeg har tablettet ligende på kjøkken, så jeg ser dem hver morgen. Har du barn i huset, kan du ikke det.

Gjest mobilalarm
Skrevet

Jeg har de pillene jeg MÅ ta hver dag i badeskapet ved siden av hårbørsten min.

Spørs om du kanskje ikke har lyst til å huske dem?

Jeg?

Gjest Astral
Skrevet

Ha de ved tannbørsten, kaffetrakteren, på nattbordet, ved mobilen, ved nøklene, ved skoene eller øverst i undertøysskuffa? Legg dem ved/i noe du garantert må benytte deg av daglig :) Det kan også være lurt å ha et par piller i f.eks veska eller pengeboka, i tilfelle du glemmer de allikevel.

Jeg tar medisiner hver dag, og har gjort det i 6 år, men til tross for at de ligger på nattbordet rett ved linsene mine, så hender det at jeg glemmer de... Da er det praktisk å ha et par ekstra i pengeboka/veska, slik at jeg kan ta de straks jeg husker at jeg ikke tok de på morgenen. :)

Skrevet

Ha de ved tannbørsten, kaffetrakteren, på nattbordet, ved mobilen, ved nøklene, ved skoene eller øverst i undertøysskuffa? Legg dem ved/i noe du garantert må benytte deg av daglig :) Det kan også være lurt å ha et par piller i f.eks veska eller pengeboka, i tilfelle du glemmer de allikevel.

Jeg tar medisiner hver dag, og har gjort det i 6 år, men til tross for at de ligger på nattbordet rett ved linsene mine, så hender det at jeg glemmer de... Da er det praktisk å ha et par ekstra i pengeboka/veska, slik at jeg kan ta de straks jeg husker at jeg ikke tok de på morgenen. :)

Takk til alle.

Det er notert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...