Gjest Alzheimer Light - og blodtrykksproblem Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Hvordan i ............ skal jeg huske å ta en pille hver dag? Nå har jeg prøvd -alt-. Jeg preseterer å glemme den omtrent annen hver dag. 0 Siter
Gjest mobilalarm Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Fest mobiltelefonen din til en liten veske eller pung / etui .. Sett på en alarm som piper en gang i døgnet på mobilen. Ha pillene sammen med mobilen, alltid. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Legge inn fast huskelapp m alarm på mobilen? Legge pillene ved siden av tannbørsten? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Fest mobiltelefonen din til en liten veske eller pung / etui .. Sett på en alarm som piper en gang i døgnet på mobilen. Ha pillene sammen med mobilen, alltid. Jeg har de pillene jeg MÅ ta hver dag i badeskapet ved siden av hårbørsten min. Spørs om du kanskje ikke har lyst til å huske dem? 0 Siter
fresja Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg har tablettet ligende på kjøkken, så jeg ser dem hver morgen. Har du barn i huset, kan du ikke det. 0 Siter
Gjest mobilalarm Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg har de pillene jeg MÅ ta hver dag i badeskapet ved siden av hårbørsten min. Spørs om du kanskje ikke har lyst til å huske dem? Jeg? 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Ha de ved tannbørsten, kaffetrakteren, på nattbordet, ved mobilen, ved nøklene, ved skoene eller øverst i undertøysskuffa? Legg dem ved/i noe du garantert må benytte deg av daglig Det kan også være lurt å ha et par piller i f.eks veska eller pengeboka, i tilfelle du glemmer de allikevel. Jeg tar medisiner hver dag, og har gjort det i 6 år, men til tross for at de ligger på nattbordet rett ved linsene mine, så hender det at jeg glemmer de... Da er det praktisk å ha et par ekstra i pengeboka/veska, slik at jeg kan ta de straks jeg husker at jeg ikke tok de på morgenen. 0 Siter
Gjest Alzheimer Light - og blodtrykksproblem Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ha de ved tannbørsten, kaffetrakteren, på nattbordet, ved mobilen, ved nøklene, ved skoene eller øverst i undertøysskuffa? Legg dem ved/i noe du garantert må benytte deg av daglig Det kan også være lurt å ha et par piller i f.eks veska eller pengeboka, i tilfelle du glemmer de allikevel. Jeg tar medisiner hver dag, og har gjort det i 6 år, men til tross for at de ligger på nattbordet rett ved linsene mine, så hender det at jeg glemmer de... Da er det praktisk å ha et par ekstra i pengeboka/veska, slik at jeg kan ta de straks jeg husker at jeg ikke tok de på morgenen. Takk til alle. Det er notert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.