Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Petrine Eiffel
Skrevet

Åååå! Det hadde jeg glemt! Tusen takk for at du minnet meg på det, nå ble dagen straks MYE bedre:-)

Skrevet

Enig! :-)

Av ulike årsaker fikk jeg ikke sett siste episode før påske (tok den opp på video), og så "ladet" jeg opp med å se den i går kveld! :-)

Uff, nå høres jeg ut som en skikkelig tv-slave!! Skriver i TO tv-tråder på en og samme dag!!!

*ler*

Skrevet

Enig! :-)

Av ulike årsaker fikk jeg ikke sett siste episode før påske (tok den opp på video), og så "ladet" jeg opp med å se den i går kveld! :-)

Uff, nå høres jeg ut som en skikkelig tv-slave!! Skriver i TO tv-tråder på en og samme dag!!!

*ler*

Ja, jeg også.. hihi. Vi har visst startet en tråd hver. Jeg har vært alene i påsken og har blitt en TV-slave, selv om det har vært mye dårlig. Glad for at de gode gamle programmene er tilbake!

Skrevet

Ja, jeg også.. hihi. Vi har visst startet en tråd hver. Jeg har vært alene i påsken og har blitt en TV-slave, selv om det har vært mye dårlig. Glad for at de gode gamle programmene er tilbake!

Min unnskyldning er den motsatte: Har vært borte i påsken og

1) sett lite på tv pga mye familieopplegg, OG

2) de gangene tv'en stod på var det ikke program som jeg ønsket å se.

Skrevet

Min unnskyldning er den motsatte: Har vært borte i påsken og

1) sett lite på tv pga mye familieopplegg, OG

2) de gangene tv'en stod på var det ikke program som jeg ønsket å se.

Ja, da har du virkelig god grunn til å kose deg nå! :)

Skrevet

Ja, da har du virkelig god grunn til å kose deg nå! :)

...men når det er sagt så kjenner jeg _veldig_ godt igjen at man kan bli vant til å se på tv uansett hva som går der!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...