flowy Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Gleder meg til frustrerte fruer i kveld!! 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Åååå! Det hadde jeg glemt! Tusen takk for at du minnet meg på det, nå ble dagen straks MYE bedre:-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Enig! :-) Av ulike årsaker fikk jeg ikke sett siste episode før påske (tok den opp på video), og så "ladet" jeg opp med å se den i går kveld! :-) Uff, nå høres jeg ut som en skikkelig tv-slave!! Skriver i TO tv-tråder på en og samme dag!!! *ler* 0 Siter
flowy Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Enig! :-) Av ulike årsaker fikk jeg ikke sett siste episode før påske (tok den opp på video), og så "ladet" jeg opp med å se den i går kveld! :-) Uff, nå høres jeg ut som en skikkelig tv-slave!! Skriver i TO tv-tråder på en og samme dag!!! *ler* Ja, jeg også.. hihi. Vi har visst startet en tråd hver. Jeg har vært alene i påsken og har blitt en TV-slave, selv om det har vært mye dårlig. Glad for at de gode gamle programmene er tilbake! 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Ja, jeg også.. hihi. Vi har visst startet en tråd hver. Jeg har vært alene i påsken og har blitt en TV-slave, selv om det har vært mye dårlig. Glad for at de gode gamle programmene er tilbake! Min unnskyldning er den motsatte: Har vært borte i påsken og 1) sett lite på tv pga mye familieopplegg, OG 2) de gangene tv'en stod på var det ikke program som jeg ønsket å se. 0 Siter
flowy Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Min unnskyldning er den motsatte: Har vært borte i påsken og 1) sett lite på tv pga mye familieopplegg, OG 2) de gangene tv'en stod på var det ikke program som jeg ønsket å se. Ja, da har du virkelig god grunn til å kose deg nå! 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Ja, da har du virkelig god grunn til å kose deg nå! ...men når det er sagt så kjenner jeg _veldig_ godt igjen at man kan bli vant til å se på tv uansett hva som går der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.