Gå til innhold

Jeg har kjørt traktor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er stor skal jeg si dere! Jeg har nemlig veldig kjøreskrekk! Tok bilsertet for 13 år siden og har kjørt fint lite, maaaaange år siden sist.

I vinter fikk kjæresten lurt meg til å kjøre snøscooter og det var drit-tøft! Og i går klarte han altså å få meg inn i traktoren også. Selv om den er så svær og jeg har så korte bein at han måtte klutche for meg (ellers måtte jeg stå!) så styrte og gasset jeg selv! :o) Det var kjempeskummelt og kjempemorsomt!

Skal prøve meg på den lille traktoren senere, til helgen kanskje? Har bestemt meg for at jeg SKAL lære meg å kjøre den lille! Og så får jeg vel ta bilen fatt etterhvert...

Egentlig er jeg pisseredd, men nå har jeg sagt det til dere her inne så nå må jeg! :o)

Si at dere er litt imponerte da i det minste?! ;o)

Videoannonse
Annonse
Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er imponert! :)

Har kjøreskrekk selv og har nettopp begynt å kjøre bil igjen! Har til og med kjørt alene *stolt* ;O)

Skrevet

Kanksje jeg brude undergå en mentalundersøkelse??

Da jeg så overskrift og avsender på "100 nyeste" trodde jeg av en eller annen grunn at det var et innlegg om sex! *ha ha* Sikkert fordi jeg like før hadde lest om sex under menstruasjonen, og da samtidig husket at det var en annen gang det temaet ble berørt her på dol at jeg leste at enkelte kaller det "å kjøre brannbil"! ;-)

Så derfor lurte jeg veldig på hva det å kjøre traktor kunne være! *knegg*

Skrevet

Jeg er imponert! :)

Har kjøreskrekk selv og har nettopp begynt å kjøre bil igjen! Har til og med kjørt alene *stolt* ;O)

Skjønner ikke hvorfor jeg måtte finne meg en kjæreste med den største stasjonsvogna nord for Dovre... Nåja, så stor er den vel ikke, men egentlig alt for stor for meg. Er overbevist om at dersom jeg heiser opp setet så jeg ser over rattet så når jeg ikke ned til pedalene. *Hihi*

Skrevet

Da jeg så overskrift og avsender på "100 nyeste" trodde jeg av en eller annen grunn at det var et innlegg om sex! *ha ha* Sikkert fordi jeg like før hadde lest om sex under menstruasjonen, og da samtidig husket at det var en annen gang det temaet ble berørt her på dol at jeg leste at enkelte kaller det "å kjøre brannbil"! ;-)

*Latterbrøl* Den er til og med rød...!

Skrevet

Imponerende. Jeg var sammen med en bonde i 17 år, og det var ikke engang i tankene mine å prøve traktoren:-)

Skrevet

He he :)

Skrevet

He he :)

Å kjøre traktor betyr egentlig å ha sex med en bonde :)

Skrevet

Å kjøre traktor betyr egentlig å ha sex med en bonde :)

Aha!!

Da har jeg verken kjørt traktor eller kjørt traktor!! *S*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg måtte finne meg en kjæreste med den største stasjonsvogna nord for Dovre... Nåja, så stor er den vel ikke, men egentlig alt for stor for meg. Er overbevist om at dersom jeg heiser opp setet så jeg ser over rattet så når jeg ikke ned til pedalene. *Hihi*

He he..Du får kjøpe deg din egen lille bil ;o)

Skrevet

Aha!!

Da har jeg verken kjørt traktor eller kjørt traktor!! *S*

Hvis man regner med odelsgutter og ikke bare fulltids bonder, så har jeg både kjørt traktor og kjørt traktor :)

Skrevet

Hvis man regner med odelsgutter og ikke bare fulltids bonder, så har jeg både kjørt traktor og kjørt traktor :)

;-)

Skrevet

Det er mye man begir seg utpå når man er forelsket ;) Uansett... Jeg _er_ imponert!

Skrevet

Kjempebra!!!

JEg kjørte traktor selv for første gang for et par år siden. Det var en litt kuul opplevelse - sitte så høyt!!!!

Men jeg elsker å kjøre bil, jeg da. Helst alene med musikken på for fullt og meg gaulende med!! Da koser a' mor seg, ja.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Begynner å bli noen år siden jeg kjørte traktor sist, men det var oversiktlig og artig. Og ja, jeg blir alltid imponert når noen vil prøve, og kanskje særlig når du ikke er så veldig glad i å kjøre bil heller.

En ting: Store traktorer er bedre å kjøre enn små, er så god oversikt.

Skrevet

Begynner å bli noen år siden jeg kjørte traktor sist, men det var oversiktlig og artig. Og ja, jeg blir alltid imponert når noen vil prøve, og kanskje særlig når du ikke er så veldig glad i å kjøre bil heller.

En ting: Store traktorer er bedre å kjøre enn små, er så god oversikt.

"En ting: Store traktorer er bedre å kjøre enn små, er så god oversikt."

*Hehe* Joda, men når traktoren er så stor og beina mine så korte at jeg må stå for å få til å klutsje så er det i grunnen ganske håpløst. den andre traktoren er en god del mindre og jeg gleder meg nesten til å prøve den! :o)

Skrevet

*klapper for Lillemus*

Jeg kjørte traktor noen ganger i 12-årsalderen (ute på jordene selvsagt). Traktoren var gammal og bremsene skikkelig treige. Jeg fikk lov å kjøre på 1.giret og faren min løp ved siden av. Han måtte nemlig hoppe opp og overta når jeg skulle bremse... Jeg stod på bremsene uten at de bevegde seg det grann :-/

Gjest ChiengMai
Skrevet

"En ting: Store traktorer er bedre å kjøre enn små, er så god oversikt."

*Hehe* Joda, men når traktoren er så stor og beina mine så korte at jeg må stå for å få til å klutsje så er det i grunnen ganske håpløst. den andre traktoren er en god del mindre og jeg gleder meg nesten til å prøve den! :o)

Jeg også er ganske lita, er bare så vidt jeg rekker frem til pedalene på traktoren. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...