Gå til innhold

BB igjen *sukk*

Gjest Det mener nå jeg :)

Anbefalte innlegg

Gjest Det mener nå jeg :)
Skrevet

Jeg har forstått det slik at Carina "dras" litt mellom Danne og Anton?

Personlig mener jeg at Anton er en dott(uff), mens Danne er en helt OK, barsk kar.

Valget hadde ikke vært så vanskelig for min del vertfall.

:-p

Hva mener dere frøkner, som har sett litt på?

(Herrene må selfølgelig også svare om de ønsker ;-p )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anton virker helt desperat og oppfører seg furtete. Syns heller ikke han er noe kjekk. Han er sånn typisk modell pen, og er altfor jålete. Carina liker nok oppmerksomheten fra han for hun er jo bortpå han stadig vekk. Skikkelig luremus hun der altså. ;)

Jeg syns Danne er utrooolig kjekk jeg da. *sikle* Tror ikke Carina er bra nok for han. Hehehe :P

Skrevet

Jeg hadde ikke involvert meg med en fyr som hadde vært med i BB uansett. Aldri.

Gjest følger med ja
Skrevet

Danne er mandig, kjekk og tøff.

Anton er bare en sossete mammagutt som blir furten om han ikke får viljen sin. Carina er både feig og dum og ei glamourøs luremus.

Skrevet

Kunne de nå i hvert fall klare å bli kvitt hun forferdelige Jessica. Jeg tror ikke jeg hadde overlevd skrikinga hennes et sekund.

Ellers så håper jeg ragger'n vinner, han er den kuleste av dem alle.

Skrevet

Jeg hadde ikke involvert meg med en fyr som hadde vært med i BB uansett. Aldri.

Tja.... jeg synes f eks ikke at Lars Joakim fra BB#1 ga noe avskrekkende inntrykk akkurat!

Men da jeg så ham "in æksjen" så tenkte jeg ikke på han som en mann med stor M, men heller at dersom sønnen min hadde vært med i BB, så hadde jeg absolutt foretrukket at han hadde oppført seg slik som Lars Joakim!! ;-)

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med på BB, men ettersom jeg av og til sjekker ut underholdningsnyhetene på TV2 tekst-Tv side 630 følgende, har jeg ikke unngått å få med meg at det har vært mye baluba i huset denne gangen!

Hvis jeg husker riktig, så har det vært masse sex, stripping, kuler i brystet, graviditets-test, frieri og snakk om straffedømte??

- og så jeg som syntes at han sunnmøringen med dildo i BB#1 var fæl!! *he he*

Gjest vioola
Skrevet

carina og anton er forelska i hverandre og har rotet sammen.

Carina vil spille på flere hester og vil aller helst være i sentrum og at aller helst alle guttene i huset skal like henne.

dessuten er hun der for å promotere seg selv og den elendig musikken sin og tragiske "karriere" som glamourmodell.

Skrevet

Det virker jo som hun er temmelig lei av Fjanton ja, men det forstår jeg. Aldri i mitt bare liv ville jeg hatt det menneske som min type/mann. Han har ps.. trekk. Danne og carina skal ha sex hvis de begge er der i finaleuka sa de :) Håper Danne får dyrket kjærligheten til ho jeg :)

Gjest Wolverina
Skrevet

Det virker jo som hun er temmelig lei av Fjanton ja, men det forstår jeg. Aldri i mitt bare liv ville jeg hatt det menneske som min type/mann. Han har ps.. trekk. Danne og carina skal ha sex hvis de begge er der i finaleuka sa de :) Håper Danne får dyrket kjærligheten til ho jeg :)

Danne in action??

*hviner og rykker som værmelderen i Valen og De*

Gjest sandex
Skrevet

Men nå har hun jo valgt :) Så det ble jo fjotten..

Gjest forstår ikke noe
Skrevet

Jeg forstår ikke hva guttene ser i den dama jeg. Ikke forstår jeg hvorfor hun i det hele tatt er modell. Hun ser jo ikke ut i barskogen engang.

Gjest forstår ikke noe
Skrevet

carina og anton er forelska i hverandre og har rotet sammen.

Carina vil spille på flere hester og vil aller helst være i sentrum og at aller helst alle guttene i huset skal like henne.

dessuten er hun der for å promotere seg selv og den elendig musikken sin og tragiske "karriere" som glamourmodell.

Har ikke hørt musikken hennes jeg. Noe jeg ikke burde gått glipp av? Forstår ikke hvordan hun ble modell.. Når hun ble modell så kan de fleste bli det

Gjest forstår ikke noe
Skrevet

Kunne de nå i hvert fall klare å bli kvitt hun forferdelige Jessica. Jeg tror ikke jeg hadde overlevd skrikinga hennes et sekund.

Ellers så håper jeg ragger'n vinner, han er den kuleste av dem alle.

han ragger´n er jo skikkelig ekkel. Går rundt i trusa og med den feite vomma.

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med på BB, men ettersom jeg av og til sjekker ut underholdningsnyhetene på TV2 tekst-Tv side 630 følgende, har jeg ikke unngått å få med meg at det har vært mye baluba i huset denne gangen!

Hvis jeg husker riktig, så har det vært masse sex, stripping, kuler i brystet, graviditets-test, frieri og snakk om straffedømte??

- og så jeg som syntes at han sunnmøringen med dildo i BB#1 var fæl!! *he he*

Kuler i brystet, går det så hardt for seg? Blir de ikke visitert?

Skrevet

Anton er skummel, litt psyko synes jeg. Skal styre Carina.

Fatter ikke hva Carina ser i han........jeg tror han har taket på henne psykisk og ho tørr ikke si fra.

Danne derimot virker nomal og er kjekk.

Skrevet

Kuler i brystet, går det så hardt for seg? Blir de ikke visitert?

Tror ikke neste skritt er Chicago-tølfer! ;-)

Overskriften var noe om at hun ikke hadde kreft likevel, selv om hun hadde funnet en kul i brystet! ;-)

Skrevet

Tror ikke neste skritt er Chicago-tølfer! ;-)

Overskriften var noe om at hun ikke hadde kreft likevel, selv om hun hadde funnet en kul i brystet! ;-)

Jeg trodde du mente pistolkuler!

Neida, jeg trodde ikke det, men prøvde å lage et morsomt ordspill.

Det kan da ikke være lett å kjenne kuler i silikontusenwattere.

Skrevet

han ragger´n er jo skikkelig ekkel. Går rundt i trusa og med den feite vomma.

Men han er likevel den eneste med personlighet der inne. De andre er jo bare nikkedukker, både guttene og jentene.

Gjest forstår ikke noe
Skrevet

Men han er likevel den eneste med personlighet der inne. De andre er jo bare nikkedukker, både guttene og jentene.

Synes han er nok en nickedukke jeg da. gjør seg til og prøver bare å være kul.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...