Gå til innhold

Desperat kjolejakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pen selskapskjole, type konfirmasjon / vårbryllup søkes. Trekvart lang omtrent, ikke stroppeløs/spaghettistropper, kan gjerne vise litt kurver/feminin _uten_ å være vovet eller dristig, ha godt fall, godt stoff, blågrønn/lysgrønn eller kanskje helt andre farger, ikke svart eller motefargen hvit.

Anyone med relevante tips og /eller lenker? Jeg finner ikke noe på nett :-(

På forhånd tusen takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for et vell av lenker.

Likte mange av kjolene på La Redoute. Vet du noe om disse merkene på kjolene de selger? Sier meg fint lite er jeg redd, men det ser jo fint ut. Har du kjøpt klær av dem, seriøst, bra, levering...?

Husk å bestill en størrelse større enn vanlig - er franske størrelser! Er seriøst, kjaptleverende butikk - ikke noe tull :) Har kjøpt og returnert, kjøpt og returnert mange ganger, aldri hatt noe problem med de!

Skrevet

Husk å bestill en størrelse større enn vanlig - er franske størrelser! Er seriøst, kjaptleverende butikk - ikke noe tull :) Har kjøpt og returnert, kjøpt og returnert mange ganger, aldri hatt noe problem med de!

Takk for svar! Men er det grei kvalitet på klærne? Når det står feks lin og silke, kan man stole på det?

Skrevet

Jeg må også kjøpe en kjole, men er redd for å kjøpe på postordre, jeg tror det er smart å prøve kjolen før man kjøper den.

Noen som vet om gode butikker i Oslo som selger selskapskjoler?

Skrevet

Jeg må også kjøpe en kjole, men er redd for å kjøpe på postordre, jeg tror det er smart å prøve kjolen før man kjøper den.

Jeg er også redd for postordrekjolekjøp, det kan jo fort bli veldig feil. Men enklere kjoler går kanskje an...

Hvilken type kjole trenger du?

Skrevet

Jeg er også redd for postordrekjolekjøp, det kan jo fort bli veldig feil. Men enklere kjoler går kanskje an...

Hvilken type kjole trenger du?

Jeg er invitert i bryllup. Hvordan kjolen bør se ut har jeg ikke klart for meg ennå.

Skrevet

Jeg er invitert i bryllup. Hvordan kjolen bør se ut har jeg ikke klart for meg ennå.

Nei, det er vanskelig. Men plutselig er den bare der, forhåpentligvis i rett str og i harmoni med lommeboken.

Skrevet

Tusen takk for et vell av lenker.

Likte mange av kjolene på La Redoute. Vet du noe om disse merkene på kjolene de selger? Sier meg fint lite er jeg redd, men det ser jo fint ut. Har du kjøpt klær av dem, seriøst, bra, levering...?

Veldig fornøyd med La Redoute, man må bare huske å sjekke størrelsene. Man bør gå opp en str.

Skrevet

Veldig fornøyd med La Redoute, man må bare huske å sjekke størrelsene. Man bør gå opp en str.

Takk skal du ha.

Skrevet

En ting til: Er det riktig at man ikke får se plaggene i de ulike fargene? Jeg finner i alle fall ikke ut av dette.

Skrevet

En ting til: Er det riktig at man ikke får se plaggene i de ulike fargene? Jeg finner i alle fall ikke ut av dette.

Jeg fant heller ikke ut av det... Men i katalogen ser man det bedre, har du god tid kan du jo bestille den.

Skrevet

Jeg fant heller ikke ut av det... Men i katalogen ser man det bedre, har du god tid kan du jo bestille den.

Hehe, jeg så ingenting om katalog før du sa det, bare de klikkbare greiene. Den lar seg bla i online også, og da ser jeg jo at de har mye mer :-)

Takk for flott tips og hjelp ellers. Det blir nok ikke selskapskjole fra dem, men garantert annet.

Skrevet

Takk for svar! Men er det grei kvalitet på klærne? Når det står feks lin og silke, kan man stole på det?

Ja, det er et seriøst, ordentlig firma. Hvis du går på www.laredoute.no og på "om la redoute" og "allmenn info" så står det at de har holdt på siden 1870 et eller annet og er ledende i Frankrike.. Det holder for meg til å stole på de ;)

Skrevet

Hvis du leter etter en penkjole du kan bruke i bryllup, men også ellers kan jo Oasis, Mango, Filippa K, Match, Sand, Tiger of Sweden, Kookai og Kiman være noe kanskje.. De har i hvert fall fine kjoler, som jeg syns passer i bryllup. Spørs jo hvor pent det skal være.

Skrevet

Ja, det er et seriøst, ordentlig firma. Hvis du går på www.laredoute.no og på "om la redoute" og "allmenn info" så står det at de har holdt på siden 1870 et eller annet og er ledende i Frankrike.. Det holder for meg til å stole på de ;)

Ok! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...