Gå til innhold

Kommer ikke inn i word - for lite minneplass - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg med en fordypningsoppgave. Hadde skrevet ca 3 sider og mellomlagret ofte. Men ikke laget backup...

Så, etter en lengre pause slår jeg på maskina og kommer IKKE inn i word! Men internett fungerer kjempebra, som før. Hva gjør jeg?

"Ikke nok minne eller diskplass. Kan ikke vise den angitte skriften" står det.

Hjelpen - er den nær? I så fall, takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjørt diskopprydding. Funker fortsatt ikke.

Fikk et virusvarsel: "Trojan" ett eller annet. Kan det være det som ødelegger for meg?!

Skrevet

Prøv å åpne filen i WordPad i stedet. Om det fungerer, kopier teksten til et nytt dokument i Word. Og ta backup :)

Skrevet

Prøv å åpne filen i WordPad i stedet. Om det fungerer, kopier teksten til et nytt dokument i Word. Og ta backup :)

Takk. Mannen min fikk opp fila.

Og nå er det tatt backup!

Gjest midjemål
Skrevet

Når slikt skjer kan det være lurt og først lukke alle andre programmer som måtte kjøre. For så å se om Word åpner seg igjen.

Skrevet

Har kjørt diskopprydding. Funker fortsatt ikke.

Fikk et virusvarsel: "Trojan" ett eller annet. Kan det være det som ødelegger for meg?!

Hvis du har en trojaner på maskinen så vil den nok kunne forårake et og annet krøll ja.

Men var det at du har en sånn på maskinen som varselet sa i fra, eller at en trojaner var blitt sperret, slik at virusprogrammet altså hadde tatt hånd om det før det fikk gjort noen skade?

Gjest LucySky
Skrevet

Hvis du har en trojaner på maskinen så vil den nok kunne forårake et og annet krøll ja.

Men var det at du har en sånn på maskinen som varselet sa i fra, eller at en trojaner var blitt sperret, slik at virusprogrammet altså hadde tatt hånd om det før det fikk gjort noen skade?

Jeg hadde en virus på maskinen min sist sommer som ga feilbeskjed om at jeg ikke hadde mer diskplass. Det kom noen og ryddet opp i det, hvordan har jeg glemt, men det var altså definitivt en virus som feilinformerte.

Den må du jo bli kvitt!

Skrevet

Jeg hadde en virus på maskinen min sist sommer som ga feilbeskjed om at jeg ikke hadde mer diskplass. Det kom noen og ryddet opp i det, hvordan har jeg glemt, men det var altså definitivt en virus som feilinformerte.

Den må du jo bli kvitt!

Jeg nei?

Tror du har plassert svar feil igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...