org Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Her sitter jeg med en fordypningsoppgave. Hadde skrevet ca 3 sider og mellomlagret ofte. Men ikke laget backup... Så, etter en lengre pause slår jeg på maskina og kommer IKKE inn i word! Men internett fungerer kjempebra, som før. Hva gjør jeg? "Ikke nok minne eller diskplass. Kan ikke vise den angitte skriften" står det. Hjelpen - er den nær? I så fall, takk for svar! 0 Siter
org Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Har kjørt diskopprydding. Funker fortsatt ikke. Fikk et virusvarsel: "Trojan" ett eller annet. Kan det være det som ødelegger for meg?! 0 Siter
citoyen Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Prøv å åpne filen i WordPad i stedet. Om det fungerer, kopier teksten til et nytt dokument i Word. Og ta backup 0 Siter
org Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Prøv å åpne filen i WordPad i stedet. Om det fungerer, kopier teksten til et nytt dokument i Word. Og ta backup Takk. Mannen min fikk opp fila. Og nå er det tatt backup! 0 Siter
Gjest midjemål Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Når slikt skjer kan det være lurt og først lukke alle andre programmer som måtte kjøre. For så å se om Word åpner seg igjen. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Har kjørt diskopprydding. Funker fortsatt ikke. Fikk et virusvarsel: "Trojan" ett eller annet. Kan det være det som ødelegger for meg?! Hvis du har en trojaner på maskinen så vil den nok kunne forårake et og annet krøll ja. Men var det at du har en sånn på maskinen som varselet sa i fra, eller at en trojaner var blitt sperret, slik at virusprogrammet altså hadde tatt hånd om det før det fikk gjort noen skade? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Hvis du har en trojaner på maskinen så vil den nok kunne forårake et og annet krøll ja. Men var det at du har en sånn på maskinen som varselet sa i fra, eller at en trojaner var blitt sperret, slik at virusprogrammet altså hadde tatt hånd om det før det fikk gjort noen skade? Jeg hadde en virus på maskinen min sist sommer som ga feilbeskjed om at jeg ikke hadde mer diskplass. Det kom noen og ryddet opp i det, hvordan har jeg glemt, men det var altså definitivt en virus som feilinformerte. Den må du jo bli kvitt! 0 Siter
Gemini Skrevet 24. april 2006 Skrevet 24. april 2006 Jeg hadde en virus på maskinen min sist sommer som ga feilbeskjed om at jeg ikke hadde mer diskplass. Det kom noen og ryddet opp i det, hvordan har jeg glemt, men det var altså definitivt en virus som feilinformerte. Den må du jo bli kvitt! Jeg nei? Tror du har plassert svar feil igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.