Gå til innhold

Siv og knut - nrk 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så det programmet på igår?

Syntes det var et trist, men samtidig meget ømt innblikk mellom de to narkomane.

Det er visst en serie, så ser fram til å se neste eps neste mandag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hjemmet
Skrevet

Står en artikkel om dem i Hjemmet nr. 17, kommer ut 24. april. Som abonnent har jeg fått bladet allerede.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg synes også det var et flott program. Og det var gledelig at den ikke fikk det preget alle typer "realityserier" får for tiden, som har blitt som en parodi. Jeg vet ikke om dere forstår hva jeg mener. Å, hvor jeg hadde unnet dem å få et "normalt" liv tilbake igjen. Men spesielt hun så temmelig langt nede ut.

Men i dag når mange blir så dritleie av tiggere, er det viktig å få se en annen side i blant, se menneskene bak også, synes jeg. Anbefales.

Skrevet

Går det i reprise?

Kanskje det er lagt ut på NRK nett-tv?

Skrevet

Jeg synes også det var et flott program. Og det var gledelig at den ikke fikk det preget alle typer "realityserier" får for tiden, som har blitt som en parodi. Jeg vet ikke om dere forstår hva jeg mener. Å, hvor jeg hadde unnet dem å få et "normalt" liv tilbake igjen. Men spesielt hun så temmelig langt nede ut.

Men i dag når mange blir så dritleie av tiggere, er det viktig å få se en annen side i blant, se menneskene bak også, synes jeg. Anbefales.

Hvis du ser i svaret mitt nedenfor, den linken til en avis-artikkel om de to, så kan du lese hvordan det har gått, 2 og et halvt år etter at program-serien ble startet.

Gjest vioola
Skrevet

jeg synes det er kvalmt og støtende at de filmer folk som setter sprøyter på seg selv.

bugge -jenta
Skrevet

jeg synes det er kvalmt og støtende at de filmer folk som setter sprøyter på seg selv.

Hvorfor? Det er jo det som er virkeligheten. Det er vondt å se på ja, men ordene kvalmt og støtende ville ikke jeg brukt.

Gjest josefine 1
Skrevet

Så koselig å lese :)

De rørte meg langt inni hjerterota da jeg så dem på mandagen. FOR en omtenksom mann, Knut er :). Syns han var så koselig også, der han satt på gata, takket fint for hver krone han fikk.

Krysser fingrene for at de klarer å holde seg rusfrie for alltid !

Gjest hønemor2
Skrevet

Jeg er enig med deg. En skikkelig god og tankevekkende dokumentar.

Skrevet

Virkeligheten er nok langt verre for de det gjelder.

Vi kan velge å se på eller ikke, og har av-knappen.

En sprøytenarkoman har ikke samme valgmulighet. Det er gjerne en trist skjebne som ligger bak, og en vanskelig kamp for å komme seg ut av narkohelvetet, ofte vanskelig å i det hele tatt få avrusningstilbud, oppfølging etterpå, metadon osv.

Jeg syntes det var vondt og leit å se på, men ikke kvalmende eller støtende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...