Gå til innhold

Bihulebetennelse - noen råd?

Anbefalte innlegg

Gjest kristina KK
Skrevet

Jeg har fått bihulebetennelse, og er helt tett, selvfølgelig. Har fått antibiotika, men sliter med presset i bihulen. Det MÅ da gå an å få det opp?

Noen gode råd å dele med meg?

Har prøvd saltvann i flere dager, uten hell, så nå er jeg desperat, da jeg har fått skikkelig "tannpine" av dette.

Please??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du ikke resept på Rinexin i tillegg til antibiotika da?

Skrevet

Øreakupunktur eller ørelysbehandling kan gi lette for deg.

Skrevet

Neseskylling:

Kok vann, avkjøl, rør i litt salt.

Bruk ei lita fløtemugge, poenget er en smal tut.

Stå over vasken, skakk på hodet i rett vinkel og hell inn. Du forstår når det er riktig vinkel, da renner vannet inn ene neseboret og med nødvendighet ut det andre.

Prøv deg fram. Gjør det så ofte du vil og har behov.

Neseskylling er billig og veldig effektivt. Ikke ekkelt i det hele tatt hvis du lurte.

Skrevet

Fenumax fra helsekosten.

Nesehorn med saltvann.

Massere øyebenet under øynene, over øynene og så oppoverbevegelse fra mellom øynene og oppover panna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...