Gjest kristina KK Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Jeg har fått bihulebetennelse, og er helt tett, selvfølgelig. Har fått antibiotika, men sliter med presset i bihulen. Det MÅ da gå an å få det opp? Noen gode råd å dele med meg? Har prøvd saltvann i flere dager, uten hell, så nå er jeg desperat, da jeg har fått skikkelig "tannpine" av dette. Please?? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Fikk du ikke resept på Rinexin i tillegg til antibiotika da? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Øreakupunktur eller ørelysbehandling kan gi lette for deg. 0 Siter
sugarpop Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Neseskylling: Kok vann, avkjøl, rør i litt salt. Bruk ei lita fløtemugge, poenget er en smal tut. Stå over vasken, skakk på hodet i rett vinkel og hell inn. Du forstår når det er riktig vinkel, da renner vannet inn ene neseboret og med nødvendighet ut det andre. Prøv deg fram. Gjør det så ofte du vil og har behov. Neseskylling er billig og veldig effektivt. Ikke ekkelt i det hele tatt hvis du lurte. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Fenumax fra helsekosten. Nesehorn med saltvann. Massere øyebenet under øynene, over øynene og så oppoverbevegelse fra mellom øynene og oppover panna. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Kjøp deg et "nesehorn" på apoteket. Dette er et hjelpmiddel til å skylle nesen med fysiologisk saltvann. Fungerer veldig bra når man er forkjølet, har allergi eller bihulebetennelse. http://www.yogaprosess.com/norsk/index.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.