Gå til innhold

Far tok betaling for overgrep mot sin datter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sandex
Skrevet

Er det rart man får lyst til å kverke pedofile?!?!

Skrevet

Det er slike tilfeller der ingen straff er for hard - uansett hvor hard den er....

Skrevet

Hva er det som får en far til å gjøre noe slikt? Jeg mener det, kan noen forklare meg det?

Jeg ser på mine egne jenter, og på faren til jentene og priser meg lykkelig fordi jeg har gjort et så bra valg av far til barna mine.

Tanken på at noen skal forgripe seg på barna mine er så vond at jeg får vondt i magen bare av tanken.

Og at en far får seg til å gjøre noe slikt... uforståelig.

Skrevet

Spikre dem opp på veggen etter kjønnsorganene! Jævla helvetes satans forbanna svin!

Skrevet

Spikre dem opp på veggen etter kjønnsorganene! Jævla helvetes satans forbanna svin!

Tiltredes!

Skrevet

DET er en straff jeg er hjertens enig i! *Kvalm*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...