Gå til innhold

Mistet evnen til å tilfredsstille meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest Forsiktig dritforelska

Er en kvinne på 37 år som alltid har hatt et godt forhold til sex, selv om jeg ikke kan si at jeg har selvtillit og trygghet mht egen kropp (vektproblemer bl.a.). Har vært så "heldig" å ha meget lett for å oppnå orgasmer, også kun ved samleie. Har hatt flere gode sexpartnere, og hatt et godt og spennende sexliv som sagt.

Både i singelperioder og sammen med partner har dildo og annet sexleketøy vært til stor nytelse.

For et halvt år siden møtte jeg en mann som "tok pusten fra meg" på alle måter. Sexen med ham er ubeskrivelig deilig, og jeg opplever at det bare blir bedre og bedre. Han gir meg orgasmer jeg ikke trodde var mulig å oppleve - både oralt, vaginalt, analt osv osv...

Alt vel så langt - MEN; Jeg har "mistet" evnen til å tilfredsstille meg selv! Jeg greier ikke å få orgasme på egenhånd, noe som alltid har vært meeeget enkelt for meg.

Før opplevde jeg ofte at de orgasmene jeg fikk på egenhånd med dildo gjerne var sterkere enn sammen med partner. Nå er sexleketøyet blitt helt uinteressant for meg, jeg får mye sterkere og flere orgasmer sammen med kjæresten min.

Så lenge kjæresten min er hjemme er jo dette ikke noe problem, men når lysten tar overhånd og han ikke er tilstede blir dette frustrerende. Jeg greier ikke å tilfredsstille meg selv uansett om jeg er aldri så kåt og klissvåt.

Dette syns jeg er utrolig rart, og noe jeg ikke har hørt om før.

Noen som har opplevd noe liknende, og kommer denne "evnen" eventuelt tilbake??

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...