Gå til innhold

Hvordan ville dere ha reagert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skjerp deg da

Jeg hadde lurt fælt på hvor denne skapningen kom fra - det er nemlig helt ulikt ham. :o)

Fy faen er du så blåst? Greier du ikke skjønne hgva hun spør om? Vi vil ikke ha enda fler idiotiske svar fra deg som fremhever kjæresten din. Det er ganske åpenlyst for alle her inne at han umulig kan være så perfekt som du beskriver, for da hadde han neppe valgt deg...

Fy faen er du så blåst? Greier du ikke skjønne hgva hun spør om? Vi vil ikke ha enda fler idiotiske svar fra deg som fremhever kjæresten din. Det er ganske åpenlyst for alle her inne at han umulig kan være så perfekt som du beskriver, for da hadde han neppe valgt deg...

oi, det var slemt sagt. i like it.

Annonse

Gjest pittpottnøtt

"Lillemus" svarte på spørsmålet som "Anonym på dette" spurte om...nemlig :

om typen din i fylla går rett bort til damer og sier de er fine?

"Lillemus" svarte hvordan hun ville ha reagert...og fortjener ikke sånn oppkast fra noen!

Hvordan jeg ville har reagert om typen min hadde gjort slikt,-så hadde jeg blitt utrolig lei meg.Jeg hadde også lurt på hva han ellers driver med når ikke jeg er tilstede.

Har du ikke noe annet å finne på i dag enn å slenge dritt til Lillemus?

hehe.. noen er misunnelig...

Du kan forresten spare deg for å snakke for "vi" og "alle her inne".

Skjerp deg selv!

Herregud for et svar da. Skjerp deg selv!!

Jeg hadde lurt fælt på hvor denne skapningen kom fra - det er nemlig helt ulikt ham. :o)

Nå svarer du egentlig ikke på spørsmålet. Hun lurer på hvordan du ville ha reagert hvis han hadde gjort det. At din kjæreste aldri ville ha gjort noe sånt er irrelevant for problemstillingen.

Man må betrakte slike spørsmål som et tenkt tilfelle.

Annonse

Nå svarer du egentlig ikke på spørsmålet. Hun lurer på hvordan du ville ha reagert hvis han hadde gjort det. At din kjæreste aldri ville ha gjort noe sånt er irrelevant for problemstillingen.

Man må betrakte slike spørsmål som et tenkt tilfelle.

Ok, jeg får prøve igjen. :o)

Jeg hadde blitt aldeles vantro og lurt på hva i alle dager han drev på med.

Gjest skjerp deg da

"Lillemus" svarte på spørsmålet som "Anonym på dette" spurte om...nemlig :

om typen din i fylla går rett bort til damer og sier de er fine?

"Lillemus" svarte hvordan hun ville ha reagert...og fortjener ikke sånn oppkast fra noen!

Hvordan jeg ville har reagert om typen min hadde gjort slikt,-så hadde jeg blitt utrolig lei meg.Jeg hadde også lurt på hva han ellers driver med når ikke jeg er tilstede.

Du er like dum ser jeg...

Gjest skjerp deg da

hehe.. noen er misunnelig...

Du kan forresten spare deg for å snakke for "vi" og "alle her inne".

Skjerp deg selv!

misunnelig? haha, den var god. Ja det er vel akkurat slikt sånne som deg trøster seg med alltid. De er sikkert misunnelige. Stakkarslig trøst det da.

Jeg hadde en sånn. Det er over 30 år siden nå. Han spurte damer etter telefonnummeret til søstra deres. Skulle visstnok være morsom i selskaper. Etter at "spøken" var gjentatt for n`te gang, gikk jeg bort og spurte en nyankommet dame om hun hadde et telefonnummer til den fyren der så vi kunne få det overstått. Han gjorde det aldri mer i min tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...