Gå til innhold

Hvordan ville dere ha reagert?

Anbefalte innlegg

Gjest sameasever

jeg ville blitt kjempesint! Hr en liknende type.

Før var jeg sånn at jeg "godtok" alt. Nå er jeg pokker meg så lei at jeg sier ifra!

Godter meg litt over å se at han blir slukøret! Til pass for ham! Og han angrer nå...og oppfører seg bedre

Gjør det samme du! Presenter deg som kjæresten hans neste gang!

Fortsetter under...

Joda, men dette handler om innskriveren og hennes kjæreste. Og om hvordan andre ville ha reagert i det samme tenkte tilfellet.

Ja, og jeg ville som sagt sett vantro ut og lurt på hva han holdt på med.

Jeg aner jo ingenting om hvordan hennes fyr er til vanlig så jeg kan ikke svare for hva jeg ville gjort i hennes tilfelle, men i mitt.

Fy faen er du så blåst? Greier du ikke skjønne hgva hun spør om? Vi vil ikke ha enda fler idiotiske svar fra deg som fremhever kjæresten din. Det er ganske åpenlyst for alle her inne at han umulig kan være så perfekt som du beskriver, for da hadde han neppe valgt deg...

Slutt med dette tøyset, og finn deg et annet forum å henge på.

Ja, og jeg ville som sagt sett vantro ut og lurt på hva han holdt på med.

Jeg aner jo ingenting om hvordan hennes fyr er til vanlig så jeg kan ikke svare for hva jeg ville gjort i hennes tilfelle, men i mitt.

Det skjønner jeg godt. Situasjonen er dessuten ganske vanskelig å sette seg inn i.

Jeg er veldig usikker på hvordan jeg hadde reagert. På en god og lattermild dag ville jeg kanskje bare ha flirt. Men lurt på hva han hadde fått i seg.

Annonse

Det skjønner jeg godt. Situasjonen er dessuten ganske vanskelig å sette seg inn i.

Jeg er veldig usikker på hvordan jeg hadde reagert. På en god og lattermild dag ville jeg kanskje bare ha flirt. Men lurt på hva han hadde fått i seg.

Og det hadde jo også kommet helt an på hvordan fyren er når han er edru. Er han av den typen som slenger rundt seg med komplementer og flørter i øst og vest også da så hadde jeg nok ikke reagert på det. Er han derimot av den mer beskjedne typen som ikke bruker godordene mer enn høyst nødvendig så hadde jeg virkelig begynt å stusse.

Gjest jumerius

Og det hadde jo også kommet helt an på hvordan fyren er når han er edru. Er han av den typen som slenger rundt seg med komplementer og flørter i øst og vest også da så hadde jeg nok ikke reagert på det. Er han derimot av den mer beskjedne typen som ikke bruker godordene mer enn høyst nødvendig så hadde jeg virkelig begynt å stusse.

Så du hadde ikke hatt noe problem med å være sammen med en mann som flørtet vilt med andre damer og som slengte komplimenter til dem? Bare han gjorde det både når han var edru og full?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...