Gå til innhold

Det kan bli hetere på dol etterhvert.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå leste jeg ikke hele artikkelen, men det der virket da noe ensomt?

Å få orgasmer fra program helt uten berøring kan neppe erstatte "the real thing".

Skrevet

Nei. Takk.

Jeg vil heller prøve telefonsex. Det var sikkert bedre før, da det var huller i tallskiva.

Skrevet

Å få orgasmer fra program helt uten berøring kan neppe erstatte "the real thing".

Du vil ikke tro hva en datafil (nerd) vil gjøre for å slippe å treffe andre mennesker.

Skrevet

Njaa..det kan så være, men surfing får unektelig en litt annen dimensjon gjennom dette.

Fest et par ledninger på skallen, og du er i gang. Når så Charlie i Sydney trykker ctr+alt+break eller noe, er du midt oppe i det.

Jeg vil nå se det før jeg tror det, men folk sysler med så mye rart og det skulle fan ikke overraske meg at noe slikt dukker opp etterhvert.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Njaa..det kan så være, men surfing får unektelig en litt annen dimensjon gjennom dette.

Fest et par ledninger på skallen, og du er i gang. Når så Charlie i Sydney trykker ctr+alt+break eller noe, er du midt oppe i det.

Jeg vil nå se det før jeg tror det, men folk sysler med så mye rart og det skulle fan ikke overraske meg at noe slikt dukker opp etterhvert.

Det spørs vel om jeg hadde hatt nok tillit til Charlie i Sydney til at jeg hadde våget å la ham slippe til :(

Noen spenstige dolere derimot...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du vil ikke tro hva en datafil (nerd) vil gjøre for å slippe å treffe andre mennesker.

Det tror jeg at jeg helst vil slippe å vite...

Skrevet

Nei. Takk.

Jeg vil heller prøve telefonsex. Det var sikkert bedre før, da det var huller i tallskiva.

He he he :)

Skrevet

He he he :)

Du har ikke en gammel telefon å selge?

Skrevet

Du har ikke en gammel telefon å selge?

Nei, dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...