Kin1365380231 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Apropos debatten i en tidligere tråd; Dette synes jeg var godt skrevet! http://www.dagbladet.no/kultur/2006/04/08/463193.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Men - bortsett fra denne ene saken, har TPS noen gang kommet dumpende hjem til en tenåring med vedkommendes biologiske foreldre?! Ikke såvidt jeg kan huske. Saken er vel helt omvendt, at adopterte (eller biologiske foreldre til nå godt voksne bortadopterte barn) selv tar kontakt med TPS for å få hjelp. Jeg ser klart overtrampene som ble gjort i den ene saken, men ikke i andre saker. 0 Siter
Gjest kanala Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Men - bortsett fra denne ene saken, har TPS noen gang kommet dumpende hjem til en tenåring med vedkommendes biologiske foreldre?! Ikke såvidt jeg kan huske. Saken er vel helt omvendt, at adopterte (eller biologiske foreldre til nå godt voksne bortadopterte barn) selv tar kontakt med TPS for å få hjelp. Jeg ser klart overtrampene som ble gjort i den ene saken, men ikke i andre saker. helt enig ! 0 Siter
Gjest kanala Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Men - bortsett fra denne ene saken, har TPS noen gang kommet dumpende hjem til en tenåring med vedkommendes biologiske foreldre?! Ikke såvidt jeg kan huske. Saken er vel helt omvendt, at adopterte (eller biologiske foreldre til nå godt voksne bortadopterte barn) selv tar kontakt med TPS for å få hjelp. Jeg ser klart overtrampene som ble gjort i den ene saken, men ikke i andre saker. helt enig ! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Huff og huff.. Ikke start enda en ny tråd med atter samme uttalelsene fra hårsåre..... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Men - bortsett fra denne ene saken, har TPS noen gang kommet dumpende hjem til en tenåring med vedkommendes biologiske foreldre?! Ikke såvidt jeg kan huske. Saken er vel helt omvendt, at adopterte (eller biologiske foreldre til nå godt voksne bortadopterte barn) selv tar kontakt med TPS for å få hjelp. Jeg ser klart overtrampene som ble gjort i den ene saken, men ikke i andre saker. Jeg mener også at bare den ene saken her ble litt teit for alle parter. Men Aleksander har nå møtt mora si og vil nå ikke gjøre noe mer med det. Han er ferdig med deg ifølge intervju med aftenposten og jeg kan ikke forstå at ingen andre skal gjøre seg ferdig med den saken da? 0 Siter
meimei Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Huff og huff.. Ikke start enda en ny tråd med atter samme uttalelsene fra hårsåre..... ...spar oss for flere anledninger til kunnskapsløse kommentarer fra ColOmbiaeksperten! 0 Siter
Gjest dolivar Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg mener også at bare den ene saken her ble litt teit for alle parter. Men Aleksander har nå møtt mora si og vil nå ikke gjøre noe mer med det. Han er ferdig med deg ifølge intervju med aftenposten og jeg kan ikke forstå at ingen andre skal gjøre seg ferdig med den saken da? Skulle ikke forbause meg om det ikke er en av de skrullete dolkjerringene som har skrevet dette i Dagbladet. Jeg lukter lusa på gangen, lang vei. 0 Siter
Kin1365380231 Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Huff og huff.. Ikke start enda en ny tråd med atter samme uttalelsene fra hårsåre..... En skal sannelig ikke skrive stort for å få merkelappen "hårsår" her skjønner jeg! 0 Siter
Prozak Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 En skal sannelig ikke skrive stort for å få merkelappen "hårsår" her skjønner jeg! Slapp av - det er bare trollene som klager på slikt. Ignorér det :-) Det er så intelligent når folk svarer på tråder ved å be trådstarter om å ikke starte nye tråder. Så har de selv sparket tråden i gang :-) ................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Men - bortsett fra denne ene saken, har TPS noen gang kommet dumpende hjem til en tenåring med vedkommendes biologiske foreldre?! Ikke såvidt jeg kan huske. Saken er vel helt omvendt, at adopterte (eller biologiske foreldre til nå godt voksne bortadopterte barn) selv tar kontakt med TPS for å få hjelp. Jeg ser klart overtrampene som ble gjort i den ene saken, men ikke i andre saker. Sånn er det. Om en mann bygger tusen broer og suger én pikk, så er det ingen som husker ham som brobygger :-) ".............................................." 0 Siter
muriel Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Sånn er det. Om en mann bygger tusen broer og suger én pikk, så er det ingen som husker ham som brobygger :-) ".............................................." Oh my God :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Oh my God :-) For ordens skyld: Jeg har aldri bygd en bro :-) "..........................................." 0 Siter
muriel Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 For ordens skyld: Jeg har aldri bygd en bro :-) "..........................................." Oj oj, nå ble jeg nysgjerrig.. *hehe* 0 Siter
Prozak Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Oj oj, nå ble jeg nysgjerrig.. *hehe* Selvfølgelig ble du det :-) "....................................." 0 Siter
Gjest Gammelt nytt Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Sånn er det. Om en mann bygger tusen broer og suger én pikk, så er det ingen som husker ham som brobygger :-) ".............................................." Ingen her inne overaskes av at du er en kukksuger da prozak. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ingen her inne overaskes av at du er en kukksuger da prozak. Legg deg under dyna igjen nå, lille trolle :-) "............................................" 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 ...spar oss for flere anledninger til kunnskapsløse kommentarer fra ColOmbiaeksperten! neida dere er ikke hårsåre - selvfølgelig ikke Ingen av oss er eksperter, det skal jeg innrømme! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Men - bortsett fra denne ene saken, har TPS noen gang kommet dumpende hjem til en tenåring med vedkommendes biologiske foreldre?! Ikke såvidt jeg kan huske. Saken er vel helt omvendt, at adopterte (eller biologiske foreldre til nå godt voksne bortadopterte barn) selv tar kontakt med TPS for å få hjelp. Jeg ser klart overtrampene som ble gjort i den ene saken, men ikke i andre saker. Akkurat det jeg tenker. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Sånn er det. Om en mann bygger tusen broer og suger én pikk, så er det ingen som husker ham som brobygger :-) ".............................................." Ja, ja det var også et sammenligningsgrunnlag... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.