Gå til innhold

Om "Tore på sporet"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men - bortsett fra denne ene saken, har TPS noen gang kommet dumpende hjem til en tenåring med vedkommendes biologiske foreldre?! Ikke såvidt jeg kan huske. Saken er vel helt omvendt, at adopterte (eller biologiske foreldre til nå godt voksne bortadopterte barn) selv tar kontakt med TPS for å få hjelp.

Jeg ser klart overtrampene som ble gjort i den ene saken, men ikke i andre saker.

Gjest kanala
Skrevet

Men - bortsett fra denne ene saken, har TPS noen gang kommet dumpende hjem til en tenåring med vedkommendes biologiske foreldre?! Ikke såvidt jeg kan huske. Saken er vel helt omvendt, at adopterte (eller biologiske foreldre til nå godt voksne bortadopterte barn) selv tar kontakt med TPS for å få hjelp.

Jeg ser klart overtrampene som ble gjort i den ene saken, men ikke i andre saker.

helt enig !

Gjest kanala
Skrevet

helt enig !

Gjest sandex
Skrevet

Huff og huff.. Ikke start enda en ny tråd med atter samme uttalelsene fra hårsåre.....

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg mener også at bare den ene saken her ble litt teit for alle parter. Men Aleksander har nå møtt mora si og vil nå ikke gjøre noe mer med det. Han er ferdig med deg ifølge intervju med aftenposten og jeg kan ikke forstå at ingen andre skal gjøre seg ferdig med den saken da?

Skrevet

Huff og huff.. Ikke start enda en ny tråd med atter samme uttalelsene fra hårsåre.....

...spar oss for flere anledninger til kunnskapsløse kommentarer fra ColOmbiaeksperten!

Gjest dolivar
Skrevet

Jeg mener også at bare den ene saken her ble litt teit for alle parter. Men Aleksander har nå møtt mora si og vil nå ikke gjøre noe mer med det. Han er ferdig med deg ifølge intervju med aftenposten og jeg kan ikke forstå at ingen andre skal gjøre seg ferdig med den saken da?

Skulle ikke forbause meg om det ikke er en av de skrullete dolkjerringene som har skrevet dette i Dagbladet.

Jeg lukter lusa på gangen, lang vei.

Kin1365380231
Skrevet

En skal sannelig ikke skrive stort for å få merkelappen "hårsår" her skjønner jeg! :)

Skrevet

En skal sannelig ikke skrive stort for å få merkelappen "hårsår" her skjønner jeg! :)

Slapp av - det er bare trollene som klager på slikt. Ignorér det :-)

Det er så intelligent når folk svarer på tråder ved å be trådstarter om å ikke starte nye tråder. Så har de selv sparket tråden i gang :-)

................................"

Skrevet

Sånn er det. Om en mann bygger tusen broer og suger én pikk, så er det ingen som husker ham som brobygger :-)

".............................................."

Skrevet

Sånn er det. Om en mann bygger tusen broer og suger én pikk, så er det ingen som husker ham som brobygger :-)

Oh my God :-)

Skrevet

Oh my God :-)

For ordens skyld: Jeg har aldri bygd en bro :-)

"..........................................."

Skrevet

For ordens skyld: Jeg har aldri bygd en bro :-)

"..........................................."

Oj oj, nå ble jeg nysgjerrig..

*hehe*

Skrevet

Oj oj, nå ble jeg nysgjerrig..

*hehe*

Selvfølgelig ble du det :-)

"....................................."

Gjest Gammelt nytt
Skrevet

Ingen her inne overaskes av at du er en kukksuger da prozak.

Skrevet

Ingen her inne overaskes av at du er en kukksuger da prozak.

Legg deg under dyna igjen nå, lille trolle :-)

"............................................"

Gjest sandex
Skrevet

...spar oss for flere anledninger til kunnskapsløse kommentarer fra ColOmbiaeksperten!

:) neida dere er ikke hårsåre - selvfølgelig ikke :) Ingen av oss er eksperter, det skal jeg innrømme!

Skrevet

Akkurat det jeg tenker.

Skrevet

Ja, ja det var også et sammenligningsgrunnlag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...