Gå til innhold

Anbefalte innlegg

det handler fremdeles om den samme jenta, nå har situasjonen forandret seg, forige helg raff jeg ei jente på nettet som jeg har fått god kontakt med. Når vi i timesvis satt i telefonen i helga hadde jeg nesten glemt hun andre, men så når jeg kom tilbake igjen til hverdagen og fikk vite at hun jeg likte fra før hadde vert og truffet en fyr på byen som hun fikk god kontakt med.

jeg kjente straks at følelsene mine for henne ble forsterket da jeg snakket med henne først.

Da hun fortalte om han hun hadde møtt var det som om hjertet falt som en stein,jeg ble først litt positiv og tenkte at det var bra hun hadde fått se en ny venn, men når jeg så hvor det bar ble jeg mer og mer sjalu på han.

Jeg er ganske følsom av meg, og når jeg blir sjalu blir jeg

faktisk lei meg og mister matlysten ganske akkutt.

jeg trenger å få snakket om de utrolig sterke følelsene jeg har for henne, ellers er jeg redd for å få et slags sammenbrudd.

Hun nye jeg traff på nettet har som sagt klart å dempe følelsene mine for hun andre litt, men ikke helt, jeg er jo blitt kjempe gla i hun nye, men jeg klarer rett og slett ikke gi slipp på følelsene jeg har for hun andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227260-fortvilt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tramph

jeg prøver så godt jeg kan å slappe av, men jeg blir så opprørt inni meg hver gang jeg får sms fra hun jeg har vert forelska i lenge....

Det er en viss fare for at du har en personlighet som gjør at du "alltid" vil havne i det du selv definerer som vonde situasjoner. det er ikke jentene dine som er problemet. Det er deg selv.

Men jeg regner med at "ruben88" betyr at du er 18 år? Da er dette en læreprosess som gir deg erfaring i kunsten å forholde seg til ting noe mer cool.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227260-fortvilt/#findComment-1711824
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...