Gå til innhold

Siv Jensen og de nyttige idioter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virkelig en blemme å henge ut Sivs fordeler når nær sagt alle de andre også har et solid sett frynsegoder på Stortinget. De ønsker virkelig å bli kvitt sine egne goder.

Men hva gjør de ikke for å ramme FrP? De gjør visst alt, også selv om det rammer dem selv.

Det er skatt på fimabil, og neppe lønnsomt. Jeg vil tro personlig trener også er skattepliktig?

Videoannonse
Annonse
Gjest sameasever
Skrevet

Heller Siv Jensen en noen av de andre i........

Skrevet

Jeg skal skrive en artikkel om julebordet der madamen jobber i komunen: "Komuneansatte drikker opp skattepengene dine!" Ærlig talt, snakk om patetisk fokus på filleting. Hadde hun fortsatt å få sponset personlig trener i årevis, så hadde det vært noe annet, men her var det jo snakk om en kort og hektisk periode.

Det største problemet AP har er utvilsomt SV. Men de klarer jaggu å være problem for seg selv også (var det ikke en ap-fyr som var i radiodebatt om dette?)

"............................................."

Skrevet

Jeg får bare enda mere lyst til å stemme på FRP.

Nå sparer vi inn på frynsegoder, og skattepengene varer lenger.

Skrevet

Heller Siv Jensen en noen av de andre i........

Hvis en i AP smugler to vinflasker, er det en privatsak. Er det en fra FrP er det en nasjonal skandale. Lett gjennomskuelig.

Skrevet

Jeg skal skrive en artikkel om julebordet der madamen jobber i komunen: "Komuneansatte drikker opp skattepengene dine!" Ærlig talt, snakk om patetisk fokus på filleting. Hadde hun fortsatt å få sponset personlig trener i årevis, så hadde det vært noe annet, men her var det jo snakk om en kort og hektisk periode.

Det største problemet AP har er utvilsomt SV. Men de klarer jaggu å være problem for seg selv også (var det ikke en ap-fyr som var i radiodebatt om dette?)

Den personlige treneren var bare tre timer i uka. Men det er ikke det viktige. Det viktige er prinsippet: at FrP skal tas.

Å kjøpe bil er billigere enn politibil og taxi som de andre bruker, og det trenger hun ikke betale skatt for. Men det er ikke det viktige. Det viktige er å ta FrP.

Siv kan ikke ta kollektive transportmidler pga nordmenns og innvandreres intoleranse, manglende vett og impulskontroll, men det er ikke det viktige. Det viktige er å ramme FrP.

Skrevet

er uansett ei ufyseleg røy, som fortener alt vondt ho han få. Om denne metoden var velvalt og/eller effektiv, veit eg ikkje, men vonleg går det an å få nok på henne til at ho vert politisk øydelagt.

Skrevet

er uansett ei ufyseleg røy, som fortener alt vondt ho han få. Om denne metoden var velvalt og/eller effektiv, veit eg ikkje, men vonleg går det an å få nok på henne til at ho vert politisk øydelagt.

Det er så morsomt å se/høre slike som deg, som direkte motvirker sine egne ønsker ved det de sier/gjør. Slike utrolig barnslige uttalelser som det der er én av de tingene som gjør at mange faktisk stemmer på henne/FrP.

Skrevet

Selv om dama har et arroant hånflir og opptrer som en 60 år gammel mann, så er det ikke verre enn at en langhåra skitten pøbel i islender stiller opp og forteller oss at privatbiler er "unødvendig" luksus, at ozonhuller er viktigere enn at kvinner og barn sprenges i lufta på bussholdeplasser i "selvforsvar", at USA er vår egentlige fiende og jødene er selve bildet på kapitalistsvinet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...