Gå til innhold

Til dere som forfølger og spionerer på paranoide...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutt med det. Det er slemt, for de blir redde. Fordi det er mange av dere og dere er overalt, så er det ekstra slemt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om du ikke er paranoid, så trenger det ikke å bety at "de" ikke er ute etter deg... :-)

"..........................................."

Gjest Debra irl
Skrevet

Hvis det er noen som følger etter deg, så er du ikke paranoid. Da er det jo virkelig da.

Paranoid, da innbiler du deg det bare da dummen ;o)

Så jeg stemmer for å ansette profesjonelle forfølgere til å kurere de paranoide jeg!

Skrevet

Hvis det er noen som følger etter deg, så er du ikke paranoid. Da er det jo virkelig da.

Så jeg stemmer for å ansette profesjonelle forfølgere til å kurere de paranoide jeg!

Jeg prøver å få forutsetningen til å gripe tak i resultatet.

Skrevet

Unnskyld.

*pakker bort nattkikkerten*

Aha!

Skrevet

Selv om du ikke er paranoid, så trenger det ikke å bety at "de" ikke er ute etter deg... :-)

"..........................................."

IIIK

Skrevet

..og man kan jo teoretisk sett bli forfulgt selv om man er paranoid.. Bare en liten trøst....;o)

Skrevet

..og man kan jo teoretisk sett bli forfulgt selv om man er paranoid.. Bare en liten trøst....;o)

Men hvis noen blir forfulgt og er paranoid, er de da paranoide?

Hvem vil tro på en paranoid?

Skrevet

Hmm... Jeg selv mener at diagnosen paranoid ikke eksisterer annet enn i diagnosebøker. Vi som blir forfulgt og spionert på blir bare ikke trodd!

Jeg har ringt til politiet mange ganger for å få fjernet de overvåkingskameraene fra leiligheten min, men tror de på meg? Nope! De mener til og med at jeg juger når jeg forteller om romvesenfluene som sitter på vinduet mitt og ser alt jeg gjør! Jeg har prøvd å få dekket utgiftene til alle spesialgardinene jeg må bruke for å hindre innsyn, men får jeg noe? Nope!

Jeg får ikke støtte til gardiner og annet sikkerhetsutstyr som er livsnødvendig for meg for å beskytte meg fra alle de som vil ha et innblikk i livet mitt, men de vil gjerne betale kost og losji for meg på en psykiatrisk avdeling! Så det tar de seg råd til?! Medisiner skulle de visst også bruke penger på... De kommer jo til å bruke masse penger på nye overvåkningskameraer der også tenker jeg. Hvor lettlurt tror de jeg er?!

Og sånn skal vi ha det i Norge? Skammelig!!! Bruk penger på det som er viktig!

Skrevet

Hmm... Jeg selv mener at diagnosen paranoid ikke eksisterer annet enn i diagnosebøker. Vi som blir forfulgt og spionert på blir bare ikke trodd!

Jeg har ringt til politiet mange ganger for å få fjernet de overvåkingskameraene fra leiligheten min, men tror de på meg? Nope! De mener til og med at jeg juger når jeg forteller om romvesenfluene som sitter på vinduet mitt og ser alt jeg gjør! Jeg har prøvd å få dekket utgiftene til alle spesialgardinene jeg må bruke for å hindre innsyn, men får jeg noe? Nope!

Jeg får ikke støtte til gardiner og annet sikkerhetsutstyr som er livsnødvendig for meg for å beskytte meg fra alle de som vil ha et innblikk i livet mitt, men de vil gjerne betale kost og losji for meg på en psykiatrisk avdeling! Så det tar de seg råd til?! Medisiner skulle de visst også bruke penger på... De kommer jo til å bruke masse penger på nye overvåkningskameraer der også tenker jeg. Hvor lettlurt tror de jeg er?!

Særlig romvesener er undervurdert.

Skrevet

Men hvis noen blir forfulgt og er paranoid, er de da paranoide?

Hvem vil tro på en paranoid?

.. nettopp.. Som med hypokondere, som også blir syke. ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Så jeg stemmer for å ansette profesjonelle forfølgere til å kurere de paranoide jeg!"

Det var et genialt forslag! For som du sier, blir de virkelig forfulgt, så er de ikke paranoide! Den burde du ta patent på ;-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

BØØØØØHH........

Muhahahaha!!

Gjest Persille
Skrevet

Send meg kontonummeret ditt - jeg tror deg, og får statsstøtte til andre prosjekter, så jeg kan godt dele litt av godene!

Skrevet

BØØØØØHH........

Muhahahaha!!

Skvett!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Skvett!

Ja, tenkte jeg det ikke... Lettskremt er du!!

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...