keinstein Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Slutt med det. Det er slemt, for de blir redde. Fordi det er mange av dere og dere er overalt, så er det ekstra slemt. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Selv om du ikke er paranoid, så trenger det ikke å bety at "de" ikke er ute etter deg... :-) "..........................................." 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Unnskyld. *pakker bort nattkikkerten* 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hvis det er noen som følger etter deg, så er du ikke paranoid. Da er det jo virkelig da. Paranoid, da innbiler du deg det bare da dummen ;o) Så jeg stemmer for å ansette profesjonelle forfølgere til å kurere de paranoide jeg! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Hvis det er noen som følger etter deg, så er du ikke paranoid. Da er det jo virkelig da. Paranoid, da innbiler du deg det bare da dummen ;o) Så jeg stemmer for å ansette profesjonelle forfølgere til å kurere de paranoide jeg! Jeg prøver å få forutsetningen til å gripe tak i resultatet. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Unnskyld. *pakker bort nattkikkerten* Aha! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Selv om du ikke er paranoid, så trenger det ikke å bety at "de" ikke er ute etter deg... :-) "..........................................." IIIK 0 Siter
Maggi Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 ..og man kan jo teoretisk sett bli forfulgt selv om man er paranoid.. Bare en liten trøst....;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 ..og man kan jo teoretisk sett bli forfulgt selv om man er paranoid.. Bare en liten trøst....;o) Men hvis noen blir forfulgt og er paranoid, er de da paranoide? Hvem vil tro på en paranoid? 0 Siter
Adriana Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Hmm... Jeg selv mener at diagnosen paranoid ikke eksisterer annet enn i diagnosebøker. Vi som blir forfulgt og spionert på blir bare ikke trodd! Jeg har ringt til politiet mange ganger for å få fjernet de overvåkingskameraene fra leiligheten min, men tror de på meg? Nope! De mener til og med at jeg juger når jeg forteller om romvesenfluene som sitter på vinduet mitt og ser alt jeg gjør! Jeg har prøvd å få dekket utgiftene til alle spesialgardinene jeg må bruke for å hindre innsyn, men får jeg noe? Nope! Jeg får ikke støtte til gardiner og annet sikkerhetsutstyr som er livsnødvendig for meg for å beskytte meg fra alle de som vil ha et innblikk i livet mitt, men de vil gjerne betale kost og losji for meg på en psykiatrisk avdeling! Så det tar de seg råd til?! Medisiner skulle de visst også bruke penger på... De kommer jo til å bruke masse penger på nye overvåkningskameraer der også tenker jeg. Hvor lettlurt tror de jeg er?! Og sånn skal vi ha det i Norge? Skammelig!!! Bruk penger på det som er viktig! 0 Siter
keinstein Skrevet 19. april 2006 Forfatter Skrevet 19. april 2006 Hmm... Jeg selv mener at diagnosen paranoid ikke eksisterer annet enn i diagnosebøker. Vi som blir forfulgt og spionert på blir bare ikke trodd! Jeg har ringt til politiet mange ganger for å få fjernet de overvåkingskameraene fra leiligheten min, men tror de på meg? Nope! De mener til og med at jeg juger når jeg forteller om romvesenfluene som sitter på vinduet mitt og ser alt jeg gjør! Jeg har prøvd å få dekket utgiftene til alle spesialgardinene jeg må bruke for å hindre innsyn, men får jeg noe? Nope! Jeg får ikke støtte til gardiner og annet sikkerhetsutstyr som er livsnødvendig for meg for å beskytte meg fra alle de som vil ha et innblikk i livet mitt, men de vil gjerne betale kost og losji for meg på en psykiatrisk avdeling! Så det tar de seg råd til?! Medisiner skulle de visst også bruke penger på... De kommer jo til å bruke masse penger på nye overvåkningskameraer der også tenker jeg. Hvor lettlurt tror de jeg er?! Og sånn skal vi ha det i Norge? Skammelig!!! Bruk penger på det som er viktig! Særlig romvesener er undervurdert. 0 Siter
Maggi Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Men hvis noen blir forfulgt og er paranoid, er de da paranoide? Hvem vil tro på en paranoid? .. nettopp.. Som med hypokondere, som også blir syke. ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hvis det er noen som følger etter deg, så er du ikke paranoid. Da er det jo virkelig da. Paranoid, da innbiler du deg det bare da dummen ;o) Så jeg stemmer for å ansette profesjonelle forfølgere til å kurere de paranoide jeg! "Så jeg stemmer for å ansette profesjonelle forfølgere til å kurere de paranoide jeg!" Det var et genialt forslag! For som du sier, blir de virkelig forfulgt, så er de ikke paranoide! Den burde du ta patent på ;-) 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 BØØØØØHH........ Muhahahaha!! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hmm... Jeg selv mener at diagnosen paranoid ikke eksisterer annet enn i diagnosebøker. Vi som blir forfulgt og spionert på blir bare ikke trodd! Jeg har ringt til politiet mange ganger for å få fjernet de overvåkingskameraene fra leiligheten min, men tror de på meg? Nope! De mener til og med at jeg juger når jeg forteller om romvesenfluene som sitter på vinduet mitt og ser alt jeg gjør! Jeg har prøvd å få dekket utgiftene til alle spesialgardinene jeg må bruke for å hindre innsyn, men får jeg noe? Nope! Jeg får ikke støtte til gardiner og annet sikkerhetsutstyr som er livsnødvendig for meg for å beskytte meg fra alle de som vil ha et innblikk i livet mitt, men de vil gjerne betale kost og losji for meg på en psykiatrisk avdeling! Så det tar de seg råd til?! Medisiner skulle de visst også bruke penger på... De kommer jo til å bruke masse penger på nye overvåkningskameraer der også tenker jeg. Hvor lettlurt tror de jeg er?! Og sånn skal vi ha det i Norge? Skammelig!!! Bruk penger på det som er viktig! Send meg kontonummeret ditt - jeg tror deg, og får statsstøtte til andre prosjekter, så jeg kan godt dele litt av godene! 0 Siter
keinstein Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 BØØØØØHH........ Muhahahaha!! Skvett! 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Skvett! Ja, tenkte jeg det ikke... Lettskremt er du!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.