smurf78 Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Kan man hente en pakke på posten før hentelappen har kommet i postkassa sålenge man har pakkesporingsnummeret? 0 Siter
Line Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ja, dersom de kjenner deg på postkontoret. Jeg har gjort det mange ganger, både før pakkelappen var kommet til meg, og etter at jeg hadde rotet bort pakkelappen. Greit å bo på et sted hvor man kjenner "de fleste" 0 Siter
keinstein Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ja. Men de blir litt sure på posten av prinsipp. Men litt blidere når du vet datoen. 0 Siter
keinstein Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Ja, dersom de kjenner deg på postkontoret. Jeg har gjort det mange ganger, både før pakkelappen var kommet til meg, og etter at jeg hadde rotet bort pakkelappen. Greit å bo på et sted hvor man kjenner "de fleste" Da er det fint å få pakke fra Cupido. 0 Siter
Line Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Da er det fint å få pakke fra Cupido. Hehe... er den så avslørende? Trodde de sendte pakker fra sånne steder helt diskret. Har ikke tenkt å prøve det ut, forsåvidt 0 Siter
TrineE Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Det er ikke noe problem så lenge du tar med deg sporingnummeret. Du kan også gå inn på posten.no og skrive inn sporingsnummeret i kolonnen for pakkespor. Når du har sporet den står det en rubrikk med "henteseddel". Den kan du skrive ut og ta med deg. Er du ekstra snill,så fyller du ferdig inn navnet og adressen di og event avsenders navn,så slipper de på posten å skrive det. Da blir de nok så fornøyde at ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Ja, dersom de kjenner deg på postkontoret. Jeg har gjort det mange ganger, både før pakkelappen var kommet til meg, og etter at jeg hadde rotet bort pakkelappen. Greit å bo på et sted hvor man kjenner "de fleste" Trenger ikke kjenne folkene på postkontoret. Man kan bare ta med sporingsnummeret =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hehe... er den så avslørende? Trodde de sendte pakker fra sånne steder helt diskret. Har ikke tenkt å prøve det ut, forsåvidt *Hehe* Pakker fra slike steder sendes så diskret og i så store mengder at alle vet hva som er inni. ) 0 Siter
Line Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Trenger ikke kjenne folkene på postkontoret. Man kan bare ta med sporingsnummeret =) Joda, sant det, men dersom man ikke har det heller, er det greit at de som jobber på Posten vet hvem du er 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Joda, sant det, men dersom man ikke har det heller, er det greit at de som jobber på Posten vet hvem du er Ja, det er sant. Det har sine fordeler og ulemper ;o) 0 Siter
Line Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 *Hehe* Pakker fra slike steder sendes så diskret og i så store mengder at alle vet hva som er inni. ) Hehe... da så Da vet jeg jo hva jeg ikke skal begi meg ut på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.