Gå til innhold

hente pakke på posten før hentelappen har kommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man hente en pakke på posten før hentelappen har kommet i postkassa sålenge man har pakkesporingsnummeret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dersom de kjenner deg på postkontoret. Jeg har gjort det mange ganger, både før pakkelappen var kommet til meg, og etter at jeg hadde rotet bort pakkelappen.

Greit å bo på et sted hvor man kjenner "de fleste" :)

Skrevet

Ja. Men de blir litt sure på posten av prinsipp. Men litt blidere når du vet datoen.

Skrevet

Ja, dersom de kjenner deg på postkontoret. Jeg har gjort det mange ganger, både før pakkelappen var kommet til meg, og etter at jeg hadde rotet bort pakkelappen.

Da er det fint å få pakke fra Cupido.

Skrevet

Da er det fint å få pakke fra Cupido.

Hehe... er den så avslørende? Trodde de sendte pakker fra sånne steder helt diskret. Har ikke tenkt å prøve det ut, forsåvidt :)

Skrevet

Det er ikke noe problem så lenge du tar med deg sporingnummeret.

Du kan også gå inn på posten.no og skrive inn sporingsnummeret i kolonnen for pakkespor.

Når du har sporet den står det en rubrikk med "henteseddel". Den kan du skrive ut og ta med deg.

Er du ekstra snill,så fyller du ferdig inn navnet og adressen di og event avsenders navn,så slipper de på posten å skrive det.

Da blir de nok så fornøyde at ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Trenger ikke kjenne folkene på postkontoret. Man kan bare ta med sporingsnummeret =)

Skrevet

Hehe... er den så avslørende? Trodde de sendte pakker fra sånne steder helt diskret. Har ikke tenkt å prøve det ut, forsåvidt :)

*Hehe* Pakker fra slike steder sendes så diskret og i så store mengder at alle vet hva som er inni. :o)

Skrevet

Trenger ikke kjenne folkene på postkontoret. Man kan bare ta med sporingsnummeret =)

Joda, sant det, men dersom man ikke har det heller, er det greit at de som jobber på Posten vet hvem du er ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Joda, sant det, men dersom man ikke har det heller, er det greit at de som jobber på Posten vet hvem du er ;)

Ja, det er sant. Det har sine fordeler og ulemper ;o)

Skrevet

*Hehe* Pakker fra slike steder sendes så diskret og i så store mengder at alle vet hva som er inni. :o)

Hehe... da så :) Da vet jeg jo hva jeg ikke skal begi meg ut på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...