Gå til innhold

Skapern

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

Hva gjør han snowboardfyren blant de 4 beste.

Ok han er flink til å sy og designen er ganske bra. Men noen ny ide er det ikke. Og klesmerke mot narkotika , hallo. tror jeg aldri kommer til å slå ann.

Er ganske opplagt at hun med den boksen som leser av strøm og vann vinner. Jeg holder en knapp på at han med den syrenøytraliserende kremen. Pluss at jeg synes det med frysetørret barnemat må være en god ide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv :)

Hun med barnematen har jo en fantastisk enkel men genial idé og syns det er litt rart at ingen har kommet opp med noe sånn før. Hun er tydeligvis dommerenes favoritt, men langt ifra seerenes favoritt. Det er nok fordi barnemat ikke engasjerer så mange andre enn de med små barn eller barnebarn. Men jeg ble imponert og mer positiv til henne etter den testen som viste at den var sunnere enn de glassene. Uansett hvem som vinner, så tror jeg at iallefall de to damene som er igjen, vil klare seg fint på egenhånd. Også han med syrenøytraliserende har vært blant mine favoritter, men de to damene når ham hakk i hæl :)

Snowboardfyren er jo "kul" han, står for noe positivt og er dyktig, men føler ikke at han passer inn i akkurat dette konseptet.

Mary Poppins
Skrevet

"Hva gjør han snowboardfyren blant de 4 beste.

Ok han er flink til å sy og designen er ganske bra. Men noen ny ide er det ikke. Og klesmerke mot narkotika , hallo. tror jeg aldri kommer til å slå ann."

Hehe nøyaktig det samme satt jeg og sa da jeg så på skaperen på tirsdag! Jeg føler litt at han bruker dette narkotika greiene som en slags unnskyldning for å få vist frem sine klær, og dermed får han en del poeng for at han gjør en god sak. Uansett er ikke ideen hans i nærheten av så innovativt som de andre ideene.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg tenker det samme som deg, hver gang han går videre. Konseptet på en måte bra. Han står som forbilde for noe positivt, MOT narkotika. MEN, det er en viktig ting som mangler: Fyren er ikke kjent. Det hadde vært noe helt annet om en snowboardkjendis hadde kommet opp med dette konseptet.

Personlig synes jeg klærne er utrolig grelle, med de selvlysende fargene. Er det ikke litt old fashion? Jeg ser for meg oljeglassbriller og bolebukser :-/

Men, sømkunnskapene hans imponerer meg, med tanke på at han ikke kan tegne. Syr han virkelig uten mønster da eller?

Hun med barnematen er min favoritt. Ikke bare pga ideen, men pga jentas personlighet. Hun har virkelig stått på, en skikkelig grunder er hun. Hun med multiavleseren er også ei tøff dame med en god ide.

Gjest Frpere kan ikke skrive
Skrevet

"Er ganske opplagt at hun med den boksen som leser av strøm og vann vinner. Jeg holder en knapp på at han med den syrenøytraliserende kremen. Pluss at jeg synes det med frysetørret barnemat må være en god ide."

Hehe..

Gjest vioola
Skrevet

"Er ganske opplagt at hun med den boksen som leser av strøm og vann vinner. Jeg holder en knapp på at han med den syrenøytraliserende kremen. Pluss at jeg synes det med frysetørret barnemat må være en god ide."

Hehe..

jaja , enig i at den setningen var særdeles elendig formulert.

Men når jeg skriver på nettet går det kjempefort .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...