org Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg blir gal - eventuelt enda mer gal! Hvordan stopper jeg den Gevitareklamen på høyre side og oppe og nede(!) som ruller og ruller og ruller og ru...? Takk for snarlige svar! *lettere frustrert* 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Flytt vinduet ned så reklamen ikke kommer med på skjermen din davel? 0 Siter
org Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Flytt vinduet ned så reklamen ikke kommer med på skjermen din davel? Hm? Den skjønte jeg ikke. Reklamen ruslet og gikk over, på høyre side og under... Mulig jeg er treg i oppfattelsen... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hm? Den skjønte jeg ikke. Reklamen ruslet og gikk over, på høyre side og under... Mulig jeg er treg i oppfattelsen... Lag vinduet mindre. La den (de) delene det er animert reklame på, være utenfor skjermvisningen din. Som regel funker det, hvis det ikke er på 4 kanter. Fryktelig irriterende greier... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.