Gå til innhold

Edderkopper - skrekk og gru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se mitt svar til AveM! ;)

Ok, så fremt det ikke er et gammelt, erverdig eksemplar av en bibel så kan du få kaste den da. ;o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

8

• keinstein

7

• mrxx

3

• Lillemus

2

Skrevet

Ok, så fremt det ikke er et gammelt, erverdig eksemplar av en bibel så kan du få kaste den da. ;o)

Ingen fare. ;)

Gjest theoline
Skrevet

Ja, jeg er livredd, og det blir bare værre og værre etter som åra går!

Ble ikke hjulpet av min eks som på død å liv skulle omvende meg, og når jeg sto panisk å ropte edderkopp, tok han dem etter meg for at jeg skulle se at de ikke var farlige.. Jeg ble hysterisk selvfølgelig og han ble enda mere oppsatt på å omvende meg!

Så når jeg sto stiv av skrekk og ba han fjerne den, så giddet han ikke til slutt!

Jeg forventer ikke at folk skal forstå fobien min, men forlanger at de skal respektere at jeg har den!

Man tuller ikke med sånt!

Gjest midjemål
Skrevet

Ingen fare. ;)

Koranen fungerer også svært godt til å ta livet av både det ene og det andre ;)

Skrevet

Koranen fungerer også svært godt til å ta livet av både det ene og det andre ;)

*noterer*

Skrevet

Ja, jeg er livredd, og det blir bare værre og værre etter som åra går!

Ble ikke hjulpet av min eks som på død å liv skulle omvende meg, og når jeg sto panisk å ropte edderkopp, tok han dem etter meg for at jeg skulle se at de ikke var farlige.. Jeg ble hysterisk selvfølgelig og han ble enda mere oppsatt på å omvende meg!

Så når jeg sto stiv av skrekk og ba han fjerne den, så giddet han ikke til slutt!

Jeg forventer ikke at folk skal forstå fobien min, men forlanger at de skal respektere at jeg har den!

Man tuller ikke med sånt!

En sånn kar ville jeg spent ut døra. En som viser null respekt og forsåelse for ens svakheter.

Stakkars mannen min. Han står av og til opp midt på natten for å fjerne edderkopper. Jeg er så takknemlig for at han fjerner dem for meg!

Gjest sol etter regn
Skrevet

En sånn kar ville jeg spent ut døra. En som viser null respekt og forsåelse for ens svakheter.

Stakkars mannen min. Han står av og til opp midt på natten for å fjerne edderkopper. Jeg er så takknemlig for at han fjerner dem for meg!

*kremt*

....det har sønnen min også (måttet) gjøre... :| *flau*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hihi.. ok, da er jeg med. Jeg er ikke så skummel akkurat. Har bare litt fobi mot de 8-beinte.. *grøsse litt mer*

Nei, nå må jeg avslutte, ellers blir jeg kvalm.. :|

Jeg ser at det nå har kommet mange nye innlegg i denne tråden, men jeg gjør som deg og holder meg unna.

Kvalme vil jeg helst unngå...

Siden du ikke er så skummel, så kanskje vi møtes på msn likevel en dag :-)

Skrevet

Nei, du misforstod!

Jeg klarte ikke å holde meg unna denne tråden til AveM, fordi hun er en fersk msn-bekjent som jeg fikk nå i påsken.

Din tråd klarte jeg å holde meg unna fordi du ikke er på msn-lista mi.

Og om du fortsetter å skrive sånne edderkoppgrøsse-innlegg, så vet jeg ikke om jeg våger å få deg på msn-lista mi heller ;)

Hmmm... så nå kan jeg anse meg som blokkert;-?

Gjest theoline
Skrevet

Jepp, det var akkurat det som skjedde! Han var voldsomt lite medfølende på andre ting også!

Og hva tror du skjedde etter en stund, han ringte meg og spurte om ikke jeg og vårt felles barn kunne ta over hans Tarantell, da han ikke følte at han ikke tok seg godt nok av den!!!!

Da sa jeg faktisk bare "Jævla Idiot" og la på...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hmmm... så nå kan jeg anse meg som blokkert;-?

Om du lover å ikke skrive om bitende edderkopper, så gir jeg deg en sjangse til ;-)

Neida, jeg bruker ikke å blokkere noen, men jeg er bare pålogget msn på kveldstid.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg ser at det nå har kommet mange nye innlegg i denne tråden, men jeg gjør som deg og holder meg unna.

Kvalme vil jeg helst unngå...

Siden du ikke er så skummel, så kanskje vi møtes på msn likevel en dag :-)

hehe, gjerne det :) Du er Lurulf, ikke sant? :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe, gjerne det :) Du er Lurulf, ikke sant? :)

Ja, det er ingen hemmelighet at jeg er lurulf :-)

Eller rettere sagt VAR, nå er jeg jo Ulvinnen.

Skrevet

For all del!Ikke kverk dem ved første anledning. Dette er lykkedyr. Jeg har ennå ikke tatt livet av en edderkopp etter dette:> Vi satt ute på terrassen en onsdag kveld for to år siden og koste oss med ost og rødvin da en liten edderkopp krabbet forbi mitt rødvinsglass. Jeg løftet på bestikk og tallerken for at den skulle få gå fritt og uhindret.

Jeg sa til min kjære på andre siden av bordet.-Denne må vi IKKE ta livet av, det er et LYKKEDYR. Overtroisk jeg??!Bare noen minutter etterpå vant jeg 7500 blanke kroner på Viking lotto.

Så tenk dere om -spiderkillers.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Ja, det er ingen hemmelighet at jeg er lurulf :-)

Eller rettere sagt VAR, nå er jeg jo Ulvinnen.

Jess, mener å huske en tråd om at du skulle endre nicket. ;)

Hvordan kommer man i kontakt? (msn)

Skrevet

Hva gjør du når du er alene og det kommer en edderkopp?

Stivner.. hehe

Jeg tar det nærmeste jeg finner og enten moser den med, eller setter som et lokk over den, og så får det bare stå sånn til noen tøffere enn meg kommer innom og får ryddet opp.. Sånn er det bare, jeg får ikke til.

En gang hos mamma våknet jeg av at en diger gresshoppe satt på panna mi, jeg må ha åpent vindu om natta.. Jeg lover deg det ble lite søvn den natta.

Skrevet

Hehe, høres ut som om det er en stor tiger du har slåss mot.

Men husk at den kan krype ut igjen fra støvsugeren da.

Fluer som blir støvsugd kommer krypende ut igjen.

Du tør vel ikke å kaste posen heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...