Gå til innhold

Edderkopper - skrekk og gru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, høres ut som om det er en stor tiger du har slåss mot.

Men husk at den kan krype ut igjen fra støvsugeren da.

Fluer som blir støvsugd kommer krypende ut igjen.

Du tør vel ikke å kaste posen heller.

Med en liten dæsj Radar først kommer den aldri levende ut igjen. ;))

Videoannonse
Annonse
  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

8

• keinstein

7

• mrxx

3

• Lillemus

2

Skrevet

Om du lover å ikke skrive om bitende edderkopper, så gir jeg deg en sjangse til ;-)

Neida, jeg bruker ikke å blokkere noen, men jeg er bare pålogget msn på kveldstid.

He he.. Det høres flott ut :o)

Skrevet

Hehe, høres ut som om det er en stor tiger du har slåss mot.

Men husk at den kan krype ut igjen fra støvsugeren da.

Fluer som blir støvsugd kommer krypende ut igjen.

Du tør vel ikke å kaste posen heller.

Det er derfor jeg har vannstøvsuger. ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

He he.. Det høres flott ut :o)

Det er forresten en ting jeg må oppklare for deg:

Du trodde kanskje at M.Angelica hadde blokkert deg i går kveld, hvis du la merke til at hun stod som avlogget mens jeg fortalte deg at jeg chattet med henne.

Hun har to ulike msn-adresser (en anonym og en med fullt navn), og har lagt meg inn på begge.

Det var den med fullt navn hun var på i går.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jess, mener å huske en tråd om at du skulle endre nicket. ;)

Hvordan kommer man i kontakt? (msn)

En av oss må legge ut en (anonym) msn-adresse eller e-mail her på dol, og så tar den andre kontakt.

Jeg er litt forsiktig med å legge ut min (har hatt dårlig erfaring med det før), men har du en? Hvis du ikke har, så kan jeg alltids få laget en ny, bare for anledningen...

Skrevet

Det er forresten en ting jeg må oppklare for deg:

Du trodde kanskje at M.Angelica hadde blokkert deg i går kveld, hvis du la merke til at hun stod som avlogget mens jeg fortalte deg at jeg chattet med henne.

Hun har to ulike msn-adresser (en anonym og en med fullt navn), og har lagt meg inn på begge.

Det var den med fullt navn hun var på i går.

Den tanken kom jeg faktisk ikke på, men det kan jo være greit med sånne oppklaringer lell :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den tanken kom jeg faktisk ikke på, men det kan jo være greit med sånne oppklaringer lell :)

Godt at du ikke tenkte tanken :-)

Men i disse blokkerings-tråd-tider, så er det lett å bli litt paranoid ;-)

Gjest sol etter regn
Skrevet

En av oss må legge ut en (anonym) msn-adresse eller e-mail her på dol, og så tar den andre kontakt.

Jeg er litt forsiktig med å legge ut min (har hatt dårlig erfaring med det før), men har du en? Hvis du ikke har, så kan jeg alltids få laget en ny, bare for anledningen...

sånn, nå har jeg opprettet en for anledningen; [email protected] :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

sånn, nå har jeg opprettet en for anledningen; [email protected] :)

Da sender jeg deg en mail litt senere, nå må jeg ile i ett møte.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Kan jeg legge deg til?

jepp. Dette får bli dol-msn'en min - foreløpig! ;)

Gjest Siddisen
Skrevet

Ja, jeg er livredd, og det blir bare værre og værre etter som åra går!

Ble ikke hjulpet av min eks som på død å liv skulle omvende meg, og når jeg sto panisk å ropte edderkopp, tok han dem etter meg for at jeg skulle se at de ikke var farlige.. Jeg ble hysterisk selvfølgelig og han ble enda mere oppsatt på å omvende meg!

Så når jeg sto stiv av skrekk og ba han fjerne den, så giddet han ikke til slutt!

Jeg forventer ikke at folk skal forstå fobien min, men forlanger at de skal respektere at jeg har den!

Man tuller ikke med sånt!

Grusomt! Min mann gjorde sånn med meg før han oppdaget min fobi. Jeg hylgrein og skalv og hylte da han nærmet seg meg med beistet mellom fingrene. Han forsto da at jeg mente alvor, og har aldri gjort det mer.

Skrevet

Med en liten dæsj Radar først kommer den aldri levende ut igjen. ;))

Er du så sikker på det? De kvikner nok til igjen, bare de får pustet litt etter hvert:-)

Skrevet

Det er derfor jeg har vannstøvsuger. ;)

Men har du ikke sett hvor lett edderkopper svømmer? De kan gå på vannet.

Jeg har spylt de ned i vasken og etter 5 minutter så kommer de opp igjen.

Gjest sol etter regn
Skrevet

åååååå.... hold kjeft!!! :S

bugge -jenta
Skrevet

Ja, det er ikke tingen. Prøvde å skylle en ned i sluket i dusjen i min ungdom når jag virkelig hadde araknofobi. Når den kom opp igjen, svartna det ..Nå har jeg stort sett kommet meg over skrekken, etter nitidig eksponeringterapi. Men det tok sin tid.

Skrevet

Ja, det er ikke tingen. Prøvde å skylle en ned i sluket i dusjen i min ungdom når jag virkelig hadde araknofobi. Når den kom opp igjen, svartna det ..Nå har jeg stort sett kommet meg over skrekken, etter nitidig eksponeringterapi. Men det tok sin tid.

Du kan få eksponeringterapi her.

Jeg kan nå slukke lyset og sove med 3 digre beist på soveromsveggen.

Skrevet

*rekker opp hånda*

Jeg har blitt bedre med årene. Måtte bare prøve å skjerpe meg når jeg fikk unger og prøver å ikke overføre redselen til dem. Jeg kunne faktisk tenkt meg å prøve hypnose eller terapi for å bli kvitt skrekken. Det er skikkelig teit å være redd for noe så uskyldig!! Tusenbein er også helt grusomt :-(

Mus og rotter gjør meg til gjengjeld ingenting.

Skrevet

Du kan få eksponeringterapi her.

Jeg kan nå slukke lyset og sove med 3 digre beist på soveromsveggen.

Den store skrekken min er at en edderkopp skal krype inn i øra eller nesa mi når jeg sover *vræææl*

En natt våkna jeg med en intens kløe i øra. Dagen før hadde jeg lest om ei dame som hadde gått rundt med en edderkopp inni øret, så jeg fikk omtrent panikk :-(((

Skrevet

Den store skrekken min er at en edderkopp skal krype inn i øra eller nesa mi når jeg sover *vræææl*

En natt våkna jeg med en intens kløe i øra. Dagen før hadde jeg lest om ei dame som hadde gått rundt med en edderkopp inni øret, så jeg fikk omtrent panikk :-(((

Dakar.

Hva kan vi gjøre for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...