Gjest Persille Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg skal ha nytt gjerde, og holder på å kontakte firmaer for priser. Så langt har Nordstrand gjerdefabrikk og Grorud gjerde AS vært på befaring - men jeg vet ikke om flere? Noen tips til gjerdefirmaer som er gode, og aller helst billige? Jeg skal ha nesten 200m nettinggjerde med overligger, og minst 1m høyt... 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hmm.. Vet bare at Røa gjerdefabrikk er mye brukt her i området. Tok et kjapt søk på google - kanskje du finner andre enn de 3: http://www.google.no/search?hl=no&q=Gjerdefabrikk+Oslo&meta= Lykke til! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hmm.. Vet bare at Røa gjerdefabrikk er mye brukt her i området. Tok et kjapt søk på google - kanskje du finner andre enn de 3: http://www.google.no/search?hl=no&q=Gjerdefabrikk+Oslo&meta= Lykke til! Jeg fant mange på gule sider også - men greia er at jeg ikke har NOE erfaring med akkurat gjerdekjøp Og så tenkte jeg kanskje det var noen luringer her inne som kjente til noen som var bra, litt billige - og generelt ikke hadde tre måneders ventetid... 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg fant mange på gule sider også - men greia er at jeg ikke har NOE erfaring med akkurat gjerdekjøp Og så tenkte jeg kanskje det var noen luringer her inne som kjente til noen som var bra, litt billige - og generelt ikke hadde tre måneders ventetid... aha. Nei, jeg er nok ingen gjerdeekspert.. Det er nok en del ventetid uansett på slikt, men når de først kommer i gang, tar ikke jobben så innmari lang tid heldigvis.. Lykke til!!! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 aha. Nei, jeg er nok ingen gjerdeekspert.. Det er nok en del ventetid uansett på slikt, men når de først kommer i gang, tar ikke jobben så innmari lang tid heldigvis.. Lykke til!!! Takk takk! Jeg må ha ny barnehage innen sommeren nemlig, så derfor haster det litt 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Takk takk! Jeg må ha ny barnehage innen sommeren nemlig, så derfor haster det litt I know.. Har da lest barnehagetrådene dine.. Du får spørre om de har noen å anbefale når du ringer rundt, dersom de har for lang leveringstid. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 I know.. Har da lest barnehagetrådene dine.. Du får spørre om de har noen å anbefale når du ringer rundt, dersom de har for lang leveringstid. Nordstrand var greit, men de var litt dyre synes jeg, venter fortsatt på priser fra Grorud, og nå har jeg bedt Røa komme neste uke - så da har jeg jo tre å sammenlikne... 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Nordstrand var greit, men de var litt dyre synes jeg, venter fortsatt på priser fra Grorud, og nå har jeg bedt Røa komme neste uke - så da har jeg jo tre å sammenlikne... Spennende. Det er jaggu mange utfordringer du kommer borti som eier av disse barnehagene dine.. Er sikkert veldig lærerikt! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Spennende. Det er jaggu mange utfordringer du kommer borti som eier av disse barnehagene dine.. Er sikkert veldig lærerikt! Ja, det er kjempemoro! Helt ærlig, jeg synes det er veldig gøy, og jeg lærer MASSE om alt mulig rart - på godt og vondt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.