Gå til innhold

Nettiggjerde i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Jeg skal ha nytt gjerde, og holder på å kontakte firmaer for priser.

Så langt har Nordstrand gjerdefabrikk og Grorud gjerde AS vært på befaring - men jeg vet ikke om flere?

Noen tips til gjerdefirmaer som er gode, og aller helst billige?

Jeg skal ha nesten 200m nettinggjerde med overligger, og minst 1m høyt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet

Hmm.. Vet bare at Røa gjerdefabrikk er mye brukt her i området.

Tok et kjapt søk på google - kanskje du finner andre enn de 3:

http://www.google.no/search?hl=no&q=Gjerdefabrikk+Oslo&meta=

Lykke til! :)

Jeg fant mange på gule sider også - men greia er at jeg ikke har NOE erfaring med akkurat gjerdekjøp :)

Og så tenkte jeg kanskje det var noen luringer her inne som kjente til noen som var bra, litt billige - og generelt ikke hadde tre måneders ventetid...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg fant mange på gule sider også - men greia er at jeg ikke har NOE erfaring med akkurat gjerdekjøp :)

Og så tenkte jeg kanskje det var noen luringer her inne som kjente til noen som var bra, litt billige - og generelt ikke hadde tre måneders ventetid...

aha. Nei, jeg er nok ingen gjerdeekspert.. ;) Det er nok en del ventetid uansett på slikt, men når de først kommer i gang, tar ikke jobben så innmari lang tid heldigvis.. Lykke til!!! :)

Gjest Persille
Skrevet

aha. Nei, jeg er nok ingen gjerdeekspert.. ;) Det er nok en del ventetid uansett på slikt, men når de først kommer i gang, tar ikke jobben så innmari lang tid heldigvis.. Lykke til!!! :)

Takk takk!

Jeg må ha ny barnehage innen sommeren nemlig, så derfor haster det litt :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Takk takk!

Jeg må ha ny barnehage innen sommeren nemlig, så derfor haster det litt :)

I know.. Har da lest barnehagetrådene dine.. ;)

Du får spørre om de har noen å anbefale når du ringer rundt, dersom de har for lang leveringstid.

Gjest Persille
Skrevet

I know.. Har da lest barnehagetrådene dine.. ;)

Du får spørre om de har noen å anbefale når du ringer rundt, dersom de har for lang leveringstid.

Nordstrand var greit, men de var litt dyre synes jeg, venter fortsatt på priser fra Grorud, og nå har jeg bedt Røa komme neste uke - så da har jeg jo tre å sammenlikne...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Nordstrand var greit, men de var litt dyre synes jeg, venter fortsatt på priser fra Grorud, og nå har jeg bedt Røa komme neste uke - så da har jeg jo tre å sammenlikne...

Spennende. Det er jaggu mange utfordringer du kommer borti som eier av disse barnehagene dine.. Er sikkert veldig lærerikt! :)

Gjest Persille
Skrevet

Spennende. Det er jaggu mange utfordringer du kommer borti som eier av disse barnehagene dine.. Er sikkert veldig lærerikt! :)

Ja, det er kjempemoro!

Helt ærlig, jeg synes det er veldig gøy, og jeg lærer MASSE om alt mulig rart - på godt og vondt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...