Gjest Ulvinnen Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg blir vanligvis lei av en ny(nyere brukt) bil etter et års tid - men har desverre ikke råd til å bytte så ofte som jeg vil.... Men når det gjelder motorsykkel derimot....:-) Bytter du motorsykkel hvert år? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hva slags bukse er det snakk om??? 1500,- for en brukt bukse? Du har bedre ting å bruke penger på enn det - det aller meste er bedre enn det faktisk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Tja. Mannen min kjøpte seg ei skibukse (Skogstad) til kr 300,- på G sport for en mnd siden. Tilbud, naturligvis. Kjæresten og jeg har også sånne, de er kjempegode. ) (eller var det Stormberg?) Kjøpt til 299,- på salg på G-sport i alle fall. 0 Siter
Goliath Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Bytter du motorsykkel hvert år? Nei - ikke fullt så ofte. Måtte overdrive litt:-) Men jeg byttet til ny sykkel annet hvert år i flere år (4 sykler). Dog er jeg nå så fornøyd med den jeg har at den har rukket å bli 3 år - med et større antall modifikasjoner. Og jeg beholder den nok enda et år til:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Nei - ikke fullt så ofte. Måtte overdrive litt:-) Men jeg byttet til ny sykkel annet hvert år i flere år (4 sykler). Dog er jeg nå så fornøyd med den jeg har at den har rukket å bli 3 år - med et større antall modifikasjoner. Og jeg beholder den nok enda et år til:-) Det var en imponerende utskiftingsfrekvens! Holder du deg til samme merke, eller varierer du? 0 Siter
org Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kjæresten og jeg har også sånne, de er kjempegode. ) (eller var det Stormberg?) Kjøpt til 299,- på salg på G-sport i alle fall. Stormberg, var det jammen meg! Ikke Skogstad, som jeg skrev. 0 Siter
Goliath Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Det var en imponerende utskiftingsfrekvens! Holder du deg til samme merke, eller varierer du? I rekkefølge blir det Honda, Honda, Honda, Kawasaki, Yamaha og Yamaha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.