hare1365380455 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 http://www.nesteklikk.no/20060419/92201.html 0 Siter
fnutt Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 hehe, visste jeg det ikke? Når jeg første gang hørte om biip (mener det var en spam email fra biip hvor det påståes at noen har sjekket om jeg har blokkert de) så tenkte jeg at dette er noe humbug. Og jammen hadde jeg rett Og selvfølgelig installerer jeg aldri slike programmer. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 hehe, visste jeg det ikke? Når jeg første gang hørte om biip (mener det var en spam email fra biip hvor det påståes at noen har sjekket om jeg har blokkert de) så tenkte jeg at dette er noe humbug. Og jammen hadde jeg rett Og selvfølgelig installerer jeg aldri slike programmer. Se innlegg på meldinger (skrevet av ulvinnen). Mange her fikk mail samtidig... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det er jo også utrolig at noen er så naive at de gir fra seg brukernavn og passord til en internettside! Det jeg liker minst, er at siden på denne måten (ved at noen andre har gitt fra seg brukernavn og passord) har fått tak i min msn-adresse. Jeg frykter at de nå kan selge den f.eks. til spammere, slik at jeg begynner å få inn reklame jeg også. Det har jeg til nå vært forskånet fra. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Det er jo også utrolig at noen er så naive at de gir fra seg brukernavn og passord til en internettside! Det jeg liker minst, er at siden på denne måten (ved at noen andre har gitt fra seg brukernavn og passord) har fått tak i min msn-adresse. Jeg frykter at de nå kan selge den f.eks. til spammere, slik at jeg begynner å få inn reklame jeg også. Det har jeg til nå vært forskånet fra. Irriterende med sånt! 0 Siter
flisa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det er jo også utrolig at noen er så naive at de gir fra seg brukernavn og passord til en internettside! Det jeg liker minst, er at siden på denne måten (ved at noen andre har gitt fra seg brukernavn og passord) har fått tak i min msn-adresse. Jeg frykter at de nå kan selge den f.eks. til spammere, slik at jeg begynner å få inn reklame jeg også. Det har jeg til nå vært forskånet fra. Jeg har ikke blokkert NOEN fra den ene adressen min - så den teorien din stemmer ikke. Jeg tror de sender til alle hotmailer de er kar om å luske ut. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Jeg har ikke blokkert NOEN fra den ene adressen min - så den teorien din stemmer ikke. Jeg tror de sender til alle hotmailer de er kar om å luske ut. Det tror jeg også. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg har ikke blokkert NOEN fra den ene adressen min - så den teorien din stemmer ikke. Jeg tror de sender til alle hotmailer de er kar om å luske ut. De sier ikke at det bare er de som har blokkert noen som får mail, men alle som er blitt sjekket. Så om A har 20 msn-kontakter og lurer på om B har blokkert ham, vil alle 20 få mail fra biip.no, ikke bare B. 0 Siter
flisa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 De sier ikke at det bare er de som har blokkert noen som får mail, men alle som er blitt sjekket. Så om A har 20 msn-kontakter og lurer på om B har blokkert ham, vil alle 20 få mail fra biip.no, ikke bare B. Men ingen KAN lure på om jeg har blokket dem - fordi det ikke er noen der... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.