Gå til innhold

Mer om blokking og mail fra biip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, visste jeg det ikke? Når jeg første gang hørte om biip (mener det var en spam email fra biip hvor det påståes at noen har sjekket om jeg har blokkert de) så tenkte jeg at dette er noe humbug. Og jammen hadde jeg rett :D Og selvfølgelig installerer jeg aldri slike programmer.

hare1365380455
Skrevet

hehe, visste jeg det ikke? Når jeg første gang hørte om biip (mener det var en spam email fra biip hvor det påståes at noen har sjekket om jeg har blokkert de) så tenkte jeg at dette er noe humbug. Og jammen hadde jeg rett :D Og selvfølgelig installerer jeg aldri slike programmer.

Se innlegg på meldinger (skrevet av ulvinnen). Mange her fikk mail samtidig...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er jo også utrolig at noen er så naive at de gir fra seg brukernavn og passord til en internettside!

Det jeg liker minst, er at siden på denne måten (ved at noen andre har gitt fra seg brukernavn og passord) har fått tak i min msn-adresse.

Jeg frykter at de nå kan selge den f.eks. til spammere, slik at jeg begynner å få inn reklame jeg også. Det har jeg til nå vært forskånet fra.

hare1365380455
Skrevet

Det er jo også utrolig at noen er så naive at de gir fra seg brukernavn og passord til en internettside!

Det jeg liker minst, er at siden på denne måten (ved at noen andre har gitt fra seg brukernavn og passord) har fått tak i min msn-adresse.

Jeg frykter at de nå kan selge den f.eks. til spammere, slik at jeg begynner å få inn reklame jeg også. Det har jeg til nå vært forskånet fra.

Irriterende med sånt!

Skrevet

Jeg har ikke blokkert NOEN fra den ene adressen min - så den teorien din stemmer ikke. Jeg tror de sender til alle hotmailer de er kar om å luske ut.

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke blokkert NOEN fra den ene adressen min - så den teorien din stemmer ikke. Jeg tror de sender til alle hotmailer de er kar om å luske ut.

Det tror jeg også.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De sier ikke at det bare er de som har blokkert noen som får mail, men alle som er blitt sjekket.

Så om A har 20 msn-kontakter og lurer på om B har blokkert ham, vil alle 20 få mail fra biip.no, ikke bare B.

Skrevet

De sier ikke at det bare er de som har blokkert noen som får mail, men alle som er blitt sjekket.

Så om A har 20 msn-kontakter og lurer på om B har blokkert ham, vil alle 20 få mail fra biip.no, ikke bare B.

Men ingen KAN lure på om jeg har blokket dem - fordi det ikke er noen der...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...