Gjest auiisamn Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Først hvor sterkt rammet er du? Har du f.eks en diagnose? Hvordan fikk du den? Dere med periodiske smerter: Hvor er smertene, hvilke medisiner bruker dere når det er vondt, hvilke aktiviteter er lurt/ikke lurt å drive når vondten er der? Bruker du egenmelding/sykemelding eller går du i 100 % jobb? Jeg blir litt usikker når stivheten setter inn og jeg ikke kan baøye meg pga smerter i ilosk¤¤¤-et-eller-annet-ledd. Vil helst ikke bruke medisin, men det er så deilig å bli kvitt smertene! Føler at jeg slipper å knytte musklaturen. Men det jeg er mest usikker på: Hvilke øvelser er lurt eller ikke lurt å gjøre nå når smertene er der? Tenker at jeg må bygge opp litt muskulatur når jeg er frisk igjen, men det er vel dumt å gjøre noe akkurat nå? Blir vondten verre da? Går dere til fysioterapi eller kiriprator? Manipulasjon av leddene virker visst bra... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.