Gå til innhold

Hvorfor har jeg ikke summetone?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Har ip-telefoni fra Venteloe Bluecom.

Har fungert greitt det, men idag har jeg ikke summetone. Kan heller ikke ringe inn, eller dvs at mobilen min ringer til hustlf, men den er stille som graven.

Nettet fungerer fint.

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Kanskje ledningen har ramlet ut? En gang vi ikke hadde summetone var det fordi en av ungene hadde lekt med telefonen.

Gjest Shira12
Skrevet

Kanskje ledningen har ramlet ut? En gang vi ikke hadde summetone var det fordi en av ungene hadde lekt med telefonen.

Ledning ja, det var jo en mulighet.

Men sukk, da må jeg opp trappa, og det blir ikke før jeg allikevel må opp ;-)

hare1365380455
Skrevet

Ledning ja, det var jo en mulighet.

Men sukk, da må jeg opp trappa, og det blir ikke før jeg allikevel må opp ;-)

Men se om ledningen i selve telefonen er løs (men du har nok trådløs?).

Gjest Shira12
Skrevet

Men se om ledningen i selve telefonen er løs (men du har nok trådløs?).

Har en trådløs, og en vanlig, er ikke summetone i noen av dem.

hare1365380455
Skrevet

Har en trådløs, og en vanlig, er ikke summetone i noen av dem.

Håper du klarer å løse mysteriet før dagen er omme! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Håper du klarer å løse mysteriet før dagen er omme! :)

Får sette sambo på saken når han kommer hjem. Men spørs om han vil da...Vi går hverandre litt på nervene om dagen, men det er vel naturlig i en slik situasjon.

hare1365380455
Skrevet

Får sette sambo på saken når han kommer hjem. Men spørs om han vil da...Vi går hverandre litt på nervene om dagen, men det er vel naturlig i en slik situasjon.

Det blir nok bedre etter hvert! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Det blir nok bedre etter hvert! :)

Joda det blir nok det.

Har forresten sjekket ledningene, men det var ikke det.

Arg, blir så irritert når ting ikke funker. Men så blir jo jeg irritert over den minste ting nå om dagen også da ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da tar du kontakt med Venteloe Bluecom på telefon 03222

Gjest Shira12
Skrevet

Da tar du kontakt med Venteloe Bluecom på telefon 03222

Skal gjøre det, eller øh skal få sambo til og gjøre det. Er i ett slikt humør idag at jeg ikke bør prate med så mange.

Kanskje like greitt at tlf ikke funker ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Skal gjøre det, eller øh skal få sambo til og gjøre det. Er i ett slikt humør idag at jeg ikke bør prate med så mange.

Kanskje like greitt at tlf ikke funker ;-)

Jeg vet ikke om de har begrenset åpningstid, så du bør kanskje ikke vente for lenge?

Trekk pusten dypt tre ganger, tenk *rolig, rolig* og så ringer du. Dol mens du venter, så du ikke blir irritert om det blir litt ventetid.

Det går så bra, så :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg vet ikke om de har begrenset åpningstid, så du bør kanskje ikke vente for lenge?

Trekk pusten dypt tre ganger, tenk *rolig, rolig* og så ringer du. Dol mens du venter, så du ikke blir irritert om det blir litt ventetid.

Doling mens jeg venter var lurt, kanskje en kaffekopp til.

Bør vel ikke drøye for lenge nei.

*går og lager kaffe*

Gjest Shira12
Skrevet

De hadde åpent til 20.00

Kom på at brukernavn og passord ligger oppe, og jeg sliter med trapper akkurat nå.

Så da blir det bare kaffe og doling, og ventingen kan sambo ta :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De hadde åpent til 20.00

Kom på at brukernavn og passord ligger oppe, og jeg sliter med trapper akkurat nå.

Så da blir det bare kaffe og doling, og ventingen kan sambo ta :o)

Da har han jo god tid på seg. Bare hold deg unna trappene så lenge du kan.

Gjest Shira12
Skrevet

Da har han jo god tid på seg. Bare hold deg unna trappene så lenge du kan.

Jeg går ikke mer enn hva jeg må i trappene, men badet og soverrommet er i annen etasje, så noen turer blir det. Men den trimmen har jeg vel bare godt av :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg går ikke mer enn hva jeg må i trappene, men badet og soverrommet er i annen etasje, så noen turer blir det. Men den trimmen har jeg vel bare godt av :o)

Jeg må innrømme at jeg lurer på hva som feiler deg, men forstår godt om du ikke har lyst å skrive det på dol.

hare1365380455
Skrevet

Joda det blir nok det.

Har forresten sjekket ledningene, men det var ikke det.

Arg, blir så irritert når ting ikke funker. Men så blir jo jeg irritert over den minste ting nå om dagen også da ;-)

Jeg måtte også sjekke ledningene, for her var jeg plutselig ikke koblet til internett.... Aner ikke hva som skjedde, men nå er det i alle fall ok!

Skrevet

Ta ut ledningene, la de være ute noen minutter. Sett dem inn igjen, kanskje det funker da.

Hender telefoner, riktignok ikke IP-tlf, på jobbe henger seg opp, da funker metoden.

Skrevet

Min erfaring er at det hjelper å starte den adapteren mellom modemet og telefonen, på nytt.

Dvs ut med (strøm)ledningen i minst 20 sekunder og så pakker du den inn igjen.

Funker så godt som konsekvent.

Har også telefoni fra bluecom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...