Gå til innhold

Hvorfor har jeg ikke summetone?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Min erfaring er at det hjelper å starte den adapteren mellom modemet og telefonen, på nytt.

Dvs ut med (strøm)ledningen i minst 20 sekunder og så pakker du den inn igjen.

Funker så godt som konsekvent.

Har også telefoni fra bluecom.

Ja det funket det :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Ta ut ledningene, la de være ute noen minutter. Sett dem inn igjen, kanskje det funker da.

Hender telefoner, riktignok ikke IP-tlf, på jobbe henger seg opp, da funker metoden.

Det funket nå heldigvis :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg lurer på hva som feiler deg, men forstår godt om du ikke har lyst å skrive det på dol.

Har lagt ut om sykdommen min her på Dol tidligere jeg, så det går bra :o)

Har en blæresykdom, som i korte trekk gjør at blæra blir "oppspist" av syke celler, noe som gjør veldig vondt, og jeg ble rett og slett allergisk for min egen urin. Måtte tømme blæra opptil 45 ganger i døgnet, ellers fikk jeg sterke smerter.

Reagerte endel på mat.

Så etter mange års prøving med medisiner, det siste på Rikshospitalet, har jeg nå fått en kontinent urostomi.

Så nå er ikke blæra mi i bruk lengre, men jeg har fått ett resovar laget av tarm, som jeg tømmer via ett lite hull på magen.

Det er den operasjonen jeg har tatt nå. Er en ganske stor operasjon, så jeg er glad jeg er ferdig :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har lagt ut om sykdommen min her på Dol tidligere jeg, så det går bra :o)

Har en blæresykdom, som i korte trekk gjør at blæra blir "oppspist" av syke celler, noe som gjør veldig vondt, og jeg ble rett og slett allergisk for min egen urin. Måtte tømme blæra opptil 45 ganger i døgnet, ellers fikk jeg sterke smerter.

Reagerte endel på mat.

Så etter mange års prøving med medisiner, det siste på Rikshospitalet, har jeg nå fått en kontinent urostomi.

Så nå er ikke blæra mi i bruk lengre, men jeg har fått ett resovar laget av tarm, som jeg tømmer via ett lite hull på magen.

Det er den operasjonen jeg har tatt nå. Er en ganske stor operasjon, så jeg er glad jeg er ferdig :o)

Det hørtes ut som en stor operasjon, ja!

Godt at den er over. Da regner jeg med at det er operasjonen som gjør at du nå er i så dårlig form og ikke er glad i trapper.

Håper du kommer deg raskt :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Det hørtes ut som en stor operasjon, ja!

Godt at den er over. Da regner jeg med at det er operasjonen som gjør at du nå er i så dårlig form og ikke er glad i trapper.

Håper du kommer deg raskt :-)

Det er operasjonen sin skyld at jeg ikke er så glad i trappene ja :o)

Har 2 kateterer som stikker ut fra magen også, så det er litt tungvindt og bevege seg. Men skal innlegges på mandag og fjerne disse, og det er jo ikke mange dagene til :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er operasjonen sin skyld at jeg ikke er så glad i trappene ja :o)

Har 2 kateterer som stikker ut fra magen også, så det er litt tungvindt og bevege seg. Men skal innlegges på mandag og fjerne disse, og det er jo ikke mange dagene til :o)

Nå er det bare nedtellingen igjen, så er det straks mandag :-)

Jeg ser at du har fått igjen summetonen også, så alt ordner seg.

Gjest Shira12
Skrevet

Nå er det bare nedtellingen igjen, så er det straks mandag :-)

Jeg ser at du har fått igjen summetonen også, så alt ordner seg.

Det meste ordner seg til slutt! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...