Gå til innhold

Syk - klarer ikke holde noe nede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av mine faglige kunnskaper virker heller.. skikkelig kjedelig..

Har vært dårlig siden mandag morgen, kastet opp og vært helt tullete i magen. Går ikke å holde på noe. Da jeg hadde klart å spise litt klokka fem på ettermiddagen i går, kastet jeg opp alt sammen sent på kvelden.

Klarer bare å drikke cola, men blir ikke akkurat mett av det. Er utrolig sulten, men ingenting hjelper *sutre klage*

Jeg var sånn dårlig for noen måneder siden også, er det flere enn meg som får omgangssyke/influensa flere ganger, så tett? Har aldri vært plaget av det før..

Men igjen, jeg trenger forslag til hva jeg kan spise, uten å kaste det opp igjen etter et par timer. Kan selvsagt la det være, men jeg er meeeeeget sulten og tørst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50/50 blanding av Farris og Eplemost

Salte kjeks

Mariekjeks

Noen potetskruer

Cola

Raspa eple

Er vel dette man anbefaler å starte forsiktig med.

hare1365380455
Skrevet

Fransbrød uten noe på eller mariekjeks. God bedring!

Skrevet

50/50 blanding av Farris og Eplemost

Salte kjeks

Mariekjeks

Noen potetskruer

Cola

Raspa eple

Er vel dette man anbefaler å starte forsiktig med.

Takk :-)

Skrevet

Havresuppe med blåbær.

Blåbær saft

Cola

Potetskruer

Ikke noe gøy å ha omgangsyke...!! God bedring!:)

petter smart
Skrevet

Dette høres ut som det samme jeg har slitt med i flere dager. Jeg har prøvd det meste, men ingenting virker. Men det er utrolig hvor lenge en kan leve på eplejuice.

Skrevet

Dette høres ut som det samme jeg har slitt med i flere dager. Jeg har prøvd det meste, men ingenting virker. Men det er utrolig hvor lenge en kan leve på eplejuice.

Å! Flere enn meg som tyr til eplejuice altså. Det er rart med det, men hver gang jeg er kvalm og uvel, må jeg ha eplejuice. Hva er grunnen til det egentlig?

Skrevet

Buljong, søt kjeks, banan, sjokolade.

Når jeg en sjelden gang er kvalm, har jeg veldig lyst på spaghetti a la capri, med loff og cola til. Det smaker fortreffelig.

Skrevet

Buljong, søt kjeks, banan, sjokolade.

Når jeg en sjelden gang er kvalm, har jeg veldig lyst på spaghetti a la capri, med loff og cola til. Det smaker fortreffelig.

Takk takk :-)

Skrevet

Ris og etterhvert kan du spe på med kylling.

God bedring.

Skrevet

Joda, den mageinfluensaen som går nå er sær! Det er mange i byen her som har hatt flere runder med kort tids mellomrom, og det varer over flere dager - ikke bare et døgn.

Får håpe du blir fort frisk! Det viktigste er å få i seg tilstrekkelig med væske, så du ikke blir dehydrert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...