Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Mine favoritter på lista var Zowie Bowie og Pilot Inspector. Gud hjelpe meg!

Blant norske har jeg sans for datteren til Finn Ludt som heter Trude, og datteren til Johannes Joner som heter Milli.

Jøss, er det sant? I så fall er det jo utrolig komisk...

Huff, stakkars kjendis-barn som må bære så sære navn...

Og Odd Nerdrum som har en sønn som heter Øde... Herregud. Er det en variant av Tom, eller..?

Hvis jeg får en sønn, skal han hete Pengelens. Sønn nr. to skal hete Pikenes Jens.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

8

• hare1365380455

6

• ShitDiddelyDo

4

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Stakkars unger. De svenske kjendisene overgår de fleste når de skal finne navn til sine søte små. Sønnen til sangeren Thomas DiLeva heter, hold deg fast, Victor Cosmo Yoga! Er det ikke herlig, dere? *S* Så fint å ha et heeelt unikt navn. Da slipper man kanskje å kjempe så hardt for å få oppmerksomhet? Allerede idet en presenterer seg skjønner alle at her har vi ikke med noen vanlig grå sliter å gjøre.

Hvis man derimot _ikke_ føler for å stikke seg ut har man et lite problem, men heldigvis er det relativt enkelt å bytte navn nå for tida. Det blir nok redningen for mange.

Gjest Persille
Skrevet

Blant norske har jeg sans for datteren til Finn Ludt som heter Trude, og datteren til Johannes Joner som heter Milli.

Milli Joner er jo bare komisk...

Det er moro, og vi kan le av det - men tenk på hun som må hete det da?

:)

Gjest Persille
Skrevet

Jaja, bare du ikke får en "kjøkkenbenken". ;-)

*ler*

Gjest Persille
Skrevet

Har uansett ingen planer om å ha sex på Karl Johan eller på en torsk ;o)

Du er så kjedelig...

Skrevet

Trude Ludt er da bare en morsom myte, vel? I stil med Per Vers og de andre?

Skrevet

Trude Ludt er da bare en morsom myte, vel? I stil med Per Vers og de andre?

Enig. Tror nok ikke at Trude Ludt finnes.

Det stemmer nok heller ikke at Kjell Kristian Rike har en sønn som heter Frank ... :o)

Skrevet

Du er så kjedelig...

Enig! Og det kan jo til og med kombineres. På en torsk på Karl Johan.

Gjest Persille
Skrevet

Enig! Og det kan jo til og med kombineres. På en torsk på Karl Johan.

Ikke sant? Dette åpner for muligheter...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du er så kjedelig...

I know. Sex er ikke noe for meg!

Skrevet

Jeg satt og himlet litt med øynene da jeg leste den artikkelen ja. :o)

Tror det var her inne jeg leste om ei som hadde ei amerikansk venninne og denne venninna hadde sagt at dersom hun fikk ei jente så skulle hun hete Sarajevo eller Sulitjelma...

Jeg liker klangen av både Sarajevo og Sulitjelma, men som navn til et barn er det nok litt drøyt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...