Gå til innhold

Tore frikjent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skremmende er ikke at en tv-kanal sender denne søpla.

Det skremmende er at 1 million nordmenn benker seg foran tv-en og ser på.

Men det er derfor Se og Hør selger. Vår nasjon består av ufattelig mange patetiske kikkere.

NORDMENN HAR FOR MANGE HEMMELIGHETER, sto det med stor skrift på Dagbladets forside for et par måneder siden. Under var det bilde av Tore Strømøy.

Herregud for en mann! Og herregud for noen folk som ser på denne såkalte underholdninga.

Vi er mange! :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• flisa

3

• keinstein

3

• Logitechmusa

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest printa
Skrevet

HELT enig med deg !

Enig med dere.

Unødvendig å lage bråk ut av enkelthendelser som dette.

Hvorfor ikke glede seg over de andre som har oppnådd suksess.

Skrevet

hør på radioen her, "skroll" deg fram til litt over midt på, så kommer intervjuet til faren

http://www.nrk.no/programmer/sider/her_og_naa/

Kanskje holder dere som er negative til programmet kjeft snart !!!!!

Glem det. Makan til superarrogante hobbypsykologer tankelesere og besserwissere har jeg aldri i mine levedager observert.

Skrevet

Igjen blir dere lurt. All publisitet er god publisitet.

Han derre astronomen ble beskyldt for litt av hvert av begåelser. De fleste tror jeg skjønte at det bare var skuespill.

Har vi hørt om å narre noen?

Nei.

Folkens. De driver bisniss. Over hele linja uten skrupler. Lurer oss hver dag og hvert sekund. Folk gjør hva som helst for penger.

Skrevet

Glem det. Makan til superarrogante hobbypsykologer tankelesere og besserwissere har jeg aldri i mine levedager observert.

DOL er en jungel.

Skrevet

Tore ble frikjent av Kringkastingsrådet, ja. Og KR er ikke akkurat kjent for å innrømme feil/overtramp hos NRK.

Blir nesten som bukken og havresekken, det :o)

Gjest litchi
Skrevet

Det skremmende er ikke at en tv-kanal sender denne søpla.

Det skremmende er at 1 million nordmenn benker seg foran tv-en og ser på.

Men det er derfor Se og Hør selger. Vår nasjon består av ufattelig mange patetiske kikkere.

NORDMENN HAR FOR MANGE HEMMELIGHETER, sto det med stor skrift på Dagbladets forside for et par måneder siden. Under var det bilde av Tore Strømøy.

Herregud for en mann! Og herregud for noen folk som ser på denne såkalte underholdninga.

Tiltredes!

Gjest litchi
Skrevet

Skulle bare mangle at han ikke ble det.

Det eneste alt rabalderet rundt dette til gangs har bevist er noe som er vel kjent fra før, nemlig at adopsjonsforeldre er ressurssterke og tydligvis også høytskrikende når noen tråkker dem det minste på tærne.

Jeg skal snakke med deg når barnet ditt får spørsmål fra klassekamerater om de også er "solgt av mamman din".

Dette dreier seg ikke om adoptivforeldre og deres tær, det dreier seg om ca 18000 adoptivbarn som har livet sitt i Norge. Dersom du ennå ikke har skjønt det, så er det i grunn ikke mer å si.

Skrevet

Jeg skal snakke med deg når barnet ditt får spørsmål fra klassekamerater om de også er "solgt av mamman din".

Dette dreier seg ikke om adoptivforeldre og deres tær, det dreier seg om ca 18000 adoptivbarn som har livet sitt i Norge. Dersom du ennå ikke har skjønt det, så er det i grunn ikke mer å si.

har ditt/dine barn fått det spørsmålet i barnehagen? Eller er det nok et oppkonstuert hysteriks utbrudd vi er vitne til her? De begynner å bli nokså mange etterhvert.

Uansett har aldri Tore generalisert slik noen gang.

Hvorvidt det foregår salg av barn er en helt annen diskusjon, men siden du insisterer på å diskutere det: DET har vel aldri skjedd, eller?

Gjest litchi
Skrevet

har ditt/dine barn fått det spørsmålet i barnehagen? Eller er det nok et oppkonstuert hysteriks utbrudd vi er vitne til her? De begynner å bli nokså mange etterhvert.

Uansett har aldri Tore generalisert slik noen gang.

Hvorvidt det foregår salg av barn er en helt annen diskusjon, men siden du insisterer på å diskutere det: DET har vel aldri skjedd, eller?

Jeg har fått spørsmålet, fra barn. Noen 8-10 åringer som nok skulle være morsomme i forbifarten. Og en del idiotspørsmål fra voksne, men det må man nesten regne med. Barnet mitt er heldigvis for lite til å skjønne noe av det, foreløpig.

Det foregår naturligvis salg av barn i verden. Det er ingen hemmelighet. Jeg tror ikke det foregår i forhold til legale adopsjoner til Norge, hvis det er spørsmålet. Men det har blant annet pågått en lite hyggelig sak i Kina for en tid tilbake, det er gammelt nytt.

Salg av barn bør naturligvis tas opp av norske medier (og myndigheter!), når de oppdager det. Men mener du virkelig at Tore på Sporet skulle være et egnet forum/program for å belyse slike dødsalvorlige problemstillinger??? I så fall er du gal!

Når det gjelder den siste famøse Tore-saken, så har aldri salg av barn vært noen problemstilling, så det er sagt.

Gjest litchi
Skrevet

HELT enig med deg !

Og hvorfor lager adoptivforeldre og adopsjonsforum bråk? Kanskje fordi de kjenner adopsjonssituasjonen og barna fra innsiden, i motsetning til kikkerene som ser på Tore.

Og dessuten fordi vi har barna våre å forsvare, også i motsetning til hylerne på utsiden.

Skrevet

Jeg har fått spørsmålet, fra barn. Noen 8-10 åringer som nok skulle være morsomme i forbifarten. Og en del idiotspørsmål fra voksne, men det må man nesten regne med. Barnet mitt er heldigvis for lite til å skjønne noe av det, foreløpig.

Det foregår naturligvis salg av barn i verden. Det er ingen hemmelighet. Jeg tror ikke det foregår i forhold til legale adopsjoner til Norge, hvis det er spørsmålet. Men det har blant annet pågått en lite hyggelig sak i Kina for en tid tilbake, det er gammelt nytt.

Salg av barn bør naturligvis tas opp av norske medier (og myndigheter!), når de oppdager det. Men mener du virkelig at Tore på Sporet skulle være et egnet forum/program for å belyse slike dødsalvorlige problemstillinger??? I så fall er du gal!

Når det gjelder den siste famøse Tore-saken, så har aldri salg av barn vært noen problemstilling, så det er sagt.

Der sier seg selv at spøsmålene til de "morsomme 8-10 åringene" neppe hadde uteblitt selv om temaet hadde blitt belyst i en dokumentar med påfølgene mediadebatt.

Skrevet

Det har jeg! (Nemlig deg...)

Skrevet

Og hvorfor lager adoptivforeldre og adopsjonsforum bråk? Kanskje fordi de kjenner adopsjonssituasjonen og barna fra innsiden, i motsetning til kikkerene som ser på Tore.

Og dessuten fordi vi har barna våre å forsvare, også i motsetning til hylerne på utsiden.

Den stakkars gutten du sitter å "forsvarer" ber via sin far idag på radio om å få være i fred for velmenende synsere og tankelesere som deg.

Noe å tenke på? At det snart er på tide å legge dette tema dødt.

Skrevet

Tore ble frikjent av Kringkastingsrådet, ja. Og KR er ikke akkurat kjent for å innrømme feil/overtramp hos NRK.

Blir nesten som bukken og havresekken, det :o)

Nei, de er jo blodrøde kommunister og jødehatere de også, som hele resten av NRK og enhver journalist...:-)

".............................................."

Skrevet

Sakser følgende fra medieviter Alex Iversen:

"Jeg tviler likevel på at kritikken som nå hagler over programmet vil gjøre inntrykk på Strømøy og hans varmeste tilhengere. Det virker som de er så hypnotiserte av forestillinger om sin egen opphøyde «godhet», at ikke ser at de står i fare for å behandle mennesker på en måte selv den mest kyniske reality-produsent ville hold seg for god til."

Ja ja...det er bra han ikke overdriver i det hele tatt, da...

".............................................."

Gjest litchi
Skrevet

Den stakkars gutten du sitter å "forsvarer" ber via sin far idag på radio om å få være i fred for velmenende synsere og tankelesere som deg.

Noe å tenke på? At det snart er på tide å legge dette tema dødt.

Jo, derfor passer det seg dårlig med slike "hurra for tore" - tråder som er startet her.

Denne saken har for lengst forlatt gutten det startet med, forresten. Denne gutten ble ikke beskyttet, men jeg kommer til å kjempe til min død for å beskytte begge mine barn.

Heldigvis/dessverre krever det ikke halvparten så mye innsats å beskytte mitt egenfødte som mitt adopterte barn. Tro meg, jeg ville elsket det hvis innsatsen kunne fordeles likt mellom dem.

Gjest litchi
Skrevet

Der sier seg selv at spøsmålene til de "morsomme 8-10 åringene" neppe hadde uteblitt selv om temaet hadde blitt belyst i en dokumentar med påfølgene mediadebatt.

Underlig at de ikke har kommet før, da.

Men du snur jo og vender alt jeg sier til din "fordel" uansett. Har jeg ikke opplevd noe, oppkonstruerer jeg, har jeg opplevd noe, ville det skjedd uansett.

Går ikke an å diskutere med folk som oppfører seg som såpestykker i vann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...