Gjest kirsebær Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 JA! Vi koste oss veldig der iallefall. Vi var to voksne damer da. Gikk rett over gata fra hotellet til stranda. Deilig strandrestaurant. Så var det en passe gangtur bort til et lite sentrum, hvor det var mange spisesteder og småbutikker. Keramikkutsalg var det, kjempemye fint. Og flotte restauranter oppe i åssida med DEN flotte utsikten. God mat. Hjemover igjen stoppet vi i en bar. Å, nå lenget jeg tilbake! 0 Siter
Dory Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Ja, var der i fjor. Vi var fra 2 år til 53 år. Alle storkoset seg. Er det barn med, vil jeg anbefale å få hotell nedenfor hovedveien, da denne er meget trafikert. Men slik er det kanskje overalt i "syden land"...? Hender det er rødt flagg for bading, dvs undervannsstrømmer. Da er det forbud å bade. Men som sagt, nydelig plass! Vennlige folk. Og gamlebyen, oppe i høyden er skjønn. Du kan spise middag, og se utover på en helt fantatsisk utsikt:) Vennlig hilsen, 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg håper det - for jeg skal dit i august:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.