Gå til innhold

Skal jeg fortelle....

Anbefalte innlegg

Gjest oh well
Skrevet

Jeg skrev ett innlegg tidligere her om en mann jeg traff på en av disse båtene i palmehelga. Vi hadde de veldig så hyggelig sammen, og jeg ble nok litt sjarmert av han. Men jeg var usikker på om jeg i det hele tatt kom til å høre fra han igjen. Han reiste videre nedover i europa og kommer vel hjem i begynnelsen av neste uke.

Vel - før jeg traff denne mannen hadde jeg blitt kjent med en kar på nettet, og vi har chatta sammen i noen uker. Vi hadde egentlig avtale om å møtes uka før palmehelga, men det ble avlyst fordi han skulle jobbe overtid. I påska var vi begge opptatt, og nå etter påske har vi også begge vært litt opptatt på hver vår kant. Så noe nytt møte har ikke blitt avtalt.

Denne andre karen ringte meg bare noen dager etter vi møttes, det ble bare noen få minutter, men det ble iallefall avtalt at vi skulle treffes når han kom hjem fra ferie. Vi har også hatt litt sms-kontakt etter dette, men ikke så mye.

Nå lurer jeg på om jeg burde fortelle dette internett-bekjentskapet om han jeg møtte på båten, eller ikke. Jeg regner egentlig med at han kommer til å ville avtale ett nytt møte ganske snart, og jeg vil jo ikke føre han bak lyset. Men slik situasjonen er nå, er jeg jo mer tent på han jeg allerede har møtt. Men . det er jo absolutt sjanser for at ting ikke vil klaffe med oss og det blir bare dette ene møtet.

Han jeg chatter med på nettet er veldig hyggelig, og virker som en kjærnekar. Og jeg har selvfølgelig lyst å treffe han også. Vi har ingen lovnader eller høye tanker om at vi skal klaffe, vi vil bare treffes for å se om vi trives i hverandres selskap. Men likevel føler jeg at jeg kanskje fører han bak lyset ved å ikke fortelle om den andre mannen.

Hva syns dere jeg bør gjøre? Vente med å treffe han fra nettet til jeg har sett om han andre er en jeg vil satse på? Fortelle om han? Date begge to samtidig?

Vet ikke helt hva jeg bør gjøre jeg - igrunn... Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil råde deg til å prøve han du har truffet i det virkelige liv først. På nettet er alle super-hyggelig.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Syns ikke du skal fortelle om han andre før du har truffet han og kanskje vet noe mer om det klaffer mellom dere. Hvis det ikke klaffer kan du jo nevne at du har møtt noen andre... Klaffer det mellom dere og du har lyst å prøve det ut, så dropper du han fra båten.

Det jeg ikke syns du skal gjøre, er å kjøre dobbeltløp hvis det begynner å bli følelser inne i bildet for den ene eller den andre.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hmm.. Du lurer ingen ved å møte begge. Så lenge det ikke blir erotiske aftener.

Dette er kvinnelig samvittighet, vi har omtrent gifta oss før vi har truffet en potensiell kandidat liskom, for å si det kort.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ingen grunn til bekymring.

En date er ingen forpliktelse, det ligger jo i kortene at man ikke vet utfallet.

Hvis du treffer han fra nettet, vil du straks få et bedre grunnlag å forholde deg til. Hvis det ikke er noe der å bygge på, kan du trygt fortelle ham det uten å begrunne det ytterligere.

Alle nye dater er usikre, og det ligger jo i sakens natur at man er på leit.

Ingen av dem har krav på deg. Du skal bare følge følelsene når det kjennes rett!

Good luck...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...