Gå til innhold

Jeg er blitt en sur megge

Anbefalte innlegg

Gjest sura-mura
Skrevet

Nå forstår jeg alle sure megger rundt omkring, fordi jeg er blitt en selv. Føler meg som en tikkende bombe og hater verden for tiden. Ikke lett å være sur...

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Kronisk sur? Eller akkurat nå, liksom?

Hva med å ta en våropprydning i livet ditt?

;-)

Gjest sura-mura
Skrevet

Kronisk sur? Eller akkurat nå, liksom?

Hva med å ta en våropprydning i livet ditt?

;-)

Siste uka... ahhhhhhhhh! f. E¤#¤%"!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Siste uka... ahhhhhhhhh! f. E¤#¤%"!

Jaja, da får vi andre bare gjette hvorfor du er sur...

Tapt i tipping? Unger som ikke rydder etter seg? En gubbe som bare ser sport på tv?

Skrevet

Hm...jeg syens ikke det er vanskelig å være sur jeg. Å være blid derimot, er en utfordring!

Skrevet

Hm...jeg syens ikke det er vanskelig å være sur jeg. Å være blid derimot, er en utfordring!

Hehe. Du får trøste deg med at jeg og kanskje flere med meg synes at sprudlende mennesker kan være utrolig slitsomme. Kvirrevitt my ass.

;-)

tigertrollet
Skrevet

Så jeg bør ikke snike i køa på Rema foran deg nå for tiden eller? ;)

Gjest sura-mura
Skrevet

Hehe. Du får trøste deg med at jeg og kanskje flere med meg synes at sprudlende mennesker kan være utrolig slitsomme. Kvirrevitt my ass.

;-)

Ja, har en på jobb som alltid er smørblid. Han kan irritere meg noe voldsomt. En falsk person som ikke tørr å være seg selv. :-(

Skrevet

;-)

Hihi.. Jeg har en sånn utrolig sprudlende venninne. Hun starter ofte sms med "kvirrevitt".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...