Gjest posa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Uff, jeg har veldig røde øyer og er veldig "puffy" under øynene. Alle sier hele tiden at jeg ser så sliten ut... selv om jeg har sovet godt. Jeg skjønner ikke hva det kommer av. Jeg kan jo føle at området under øynene er hovent - og det er det jo bestandig. Jeg bruker focus dailies kontaktlinser, kanskje jeg burde begynne med briller. Men det hjelper vel kanskje bare på de røde øynene. Er det noen her som har det samme problemet? Kanskje den eneste muligheten er operasjon? Jeg vet at mangel på a vitamin kan forårsake "puffy eyes", men jeg tar jo multivitamin. 0 Siter
rose23 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Skal finnest en slags væske du kan dryppe i øynene som skal gjøre de mindre røde. Noen får røde øyner dagen derpå og bruker slike dråper...men kanskje det er en liten betennelse på øynene? Jeg hadde rosa øyner en periode, men med øyedråper ble de hvite igjen. 0 Siter
bb71 Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg er allergisk mot noen linsevæsker, kanskje du skulle prøve å bytte? 0 Siter
Gjest posa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg er allergisk mot noen linsevæsker, kanskje du skulle prøve å bytte? jeg har akkurat fått noen andre kontaktlinser, så kanskje det blir bedre. Får prøve de imorgen. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kanskje kroppen din ikke klarer å ta opp næringsstoffer, vitaminer osv så godt for tiden? Du kan jo be om å få tatt en blodprøve som viser om vediene av vitaminer og annet i blodet er som det skal. 0 Siter
Gjest posa Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Kanskje kroppen din ikke klarer å ta opp næringsstoffer, vitaminer osv så godt for tiden? Du kan jo be om å få tatt en blodprøve som viser om vediene av vitaminer og annet i blodet er som det skal. takk. jeg har tenkt på det jeg også. kanskje jeg har vitamin a mangel..? da skal man visst få poser under øynene. Får ta meg en tur til legen kanskje 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.