Gå til innhold

du ser så trett ut... grrrr!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg har veldig røde øyer og er veldig "puffy" under øynene. Alle sier hele tiden at jeg ser så sliten ut... selv om jeg har sovet godt.

Jeg skjønner ikke hva det kommer av. Jeg kan jo føle at området under øynene er hovent - og det er det jo bestandig.

Jeg bruker focus dailies kontaktlinser, kanskje jeg burde begynne med briller. Men det hjelper vel kanskje bare på de røde øynene. Er det noen her som har det samme problemet? Kanskje den eneste muligheten er operasjon? Jeg vet at mangel på a vitamin kan forårsake "puffy eyes", men jeg tar jo multivitamin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal finnest en slags væske du kan dryppe i øynene som skal gjøre de mindre røde. Noen får røde øyner dagen derpå og bruker slike dråper...men kanskje det er en liten betennelse på øynene? Jeg hadde rosa øyner en periode, men med øyedråper ble de hvite igjen.

Skrevet

Jeg er allergisk mot noen linsevæsker, kanskje du skulle prøve å bytte?

Skrevet

Jeg er allergisk mot noen linsevæsker, kanskje du skulle prøve å bytte?

jeg har akkurat fått noen andre kontaktlinser, så kanskje det blir bedre. Får prøve de imorgen.

Skrevet

Kanskje kroppen din ikke klarer å ta opp næringsstoffer, vitaminer osv så godt for tiden? Du kan jo be om å få tatt en blodprøve som viser om vediene av vitaminer og annet i blodet er som det skal.

Skrevet

Kanskje kroppen din ikke klarer å ta opp næringsstoffer, vitaminer osv så godt for tiden? Du kan jo be om å få tatt en blodprøve som viser om vediene av vitaminer og annet i blodet er som det skal.

takk. jeg har tenkt på det jeg også. kanskje jeg har vitamin a mangel..? da skal man visst få poser under øynene. Får ta meg en tur til legen kanskje

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...