Hekta Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Heisann Jeg er midt i en erstatningssak som har tatt noen år. (Hoved)Forsikringsselskapet har plikt til å betalet salæret, men har ikke gjort det ennå. I mellomtiden har forsikringsselskapet godtatt kravet og overført penger til kontoen til advokaten. Han har tatt disse pengene for sikkerhet pga forskuddsplikten mht moms på utestående salær. Har jeg da krav på renter for disse pengene som advokaten holder tilbake for meg? mvh 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hvis pengene står på klientkonto og vil tilfalle deg så er rentene dine. Penger som er advokatsalær får ikke du renter på. 0 Siter
Hekta Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Hvis pengene står på klientkonto og vil tilfalle deg så er rentene dine. Penger som er advokatsalær får ikke du renter på. Takk for svaret. De har blitt overført til klientkontoen ja. Får ringe til advokaten i morgen :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Takk for svaret. De har blitt overført til klientkontoen ja. Får ringe til advokaten i morgen :-) Slik jeg erfarte det fikk jeg overført renter hvert år etter 31.12. Husk å få det med i selvangivelsen din selv. 0 Siter
Hekta Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Slik jeg erfarte det fikk jeg overført renter hvert år etter 31.12. Husk å få det med i selvangivelsen din selv. jepp Husker det stod i ett brev fra forsikringsselskapet og Tusen takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.