Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg limer alle store bilder inn i en album med helt sorte sider og på grunn av stygg håndskrift så kunne jeg tenkt meg et stempel for å sette navn over bildene. Jeg hadde sett for meg et med løse bokstaver som er litt fine med en gullpute. Har søkt på diverse nettbutikker og sett på bokhandler, men jeg finner bare hele stempler eller slike med veldig firkantete bokstaver.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det jeg leter etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjakka pandura? dem har mye rart

Jepp.. Kunne ikke se at dem hadde slik du putter på bokstavene selv, men jeg skal sjekke igjen nå.

Gjest Debra irl
Skrevet

hvis du søker på google med søkeordet scrapping så får du opp en mengde steder somselger stempler. Vet at det også avholdes egne scrap-og stempelmesser. Det finnes utrolig mange utgaver av stempler, bokstaver, tall og motiv.

Hobbybutikk er bedre en bokhandel på dette.

Skrevet

hvis du søker på google med søkeordet scrapping så får du opp en mengde steder somselger stempler. Vet at det også avholdes egne scrap-og stempelmesser. Det finnes utrolig mange utgaver av stempler, bokstaver, tall og motiv.

Hobbybutikk er bedre en bokhandel på dette.

Jeg har søkt på google, men finner ikke annet en mønsterstempler og bokstaver som må stemples alene. Det var derfor jeg spurte her inne.

Hobbybutikk finnes ikke i denne byen, bare bokhandel med panduroavdeling

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg har søkt på google, men finner ikke annet en mønsterstempler og bokstaver som må stemples alene. Det var derfor jeg spurte her inne.

hmmmm. så rart.

Jeg har vært innom noen nettbutikker som hadde godt utvalg i stempler.

Skal se om jeg fortsatt har linkene i Favorittlista mi. I såfall skal du få dem. :o)

Gjest Debra irl
Skrevet

Holder på å sjekke litt nå, men du mener en form for holder hvor du sklir bokstavene inn på en skinne? Det er det lenge siden jeg har sett, og de bokstavene var også veldig små.

Det nærmeste jeg finner nå er umonterte alfabetstempler hvor du kan montere de på en akrylkloss. Det er litt jobb, men kan bli fint.

Da jeg holdt litt på med scrapping, så brukte jeg mest alfabetklistremerker og "single"stempler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...