Gjest vortene Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Hvordan gjør man det når man vil prøve å fjerne vorter med bananskall? 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Man tar en liten bit bananskall og klistrer på med plaster over natten. 0 Siter
Gjest Ibsens ripsbusker og andre buskvekster Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Eventuelt kan du prøve rips. Har hørt at det tar vorter. Sikkert syrene i ripsen eller noe. Verdt et forsøk. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Du kan også prøve rå potet, en som ikke er vasket enda. Min bestemor brukte det på meg når jeg var liten, og det virket helt utrolig. Hun delte den i to, gned den på vorten før jeg la meg noen kvelder på rad, og vips så var vortene borte. 0 Siter
Gjest vortene Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Man tar en liten bit bananskall og klistrer på med plaster over natten. Regner med det er innsiden av bananskallet som skal inntil vorten , ikke sant? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.