willow Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Ser ut som ipoden har kræsja. Reagerer ikke på å bli tilkobla maskina, eller bli skrudd på i det hele tatt. Hold-knappen er ikke inne. Noen som vet hva man kan gjøre? Fungerte helt fint i går, men så....plutselig....ingenting. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 iPod er noe dritt. Kast den ut av vinduet. :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Prøvd å restarte den? Var ikke det å holde enter (den runde midt i) +play-tasten inne i noen sekunder tro? Jo, tror kanskje det. 0 Siter
Atene Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg søkte hjelp hos familiens femtenåring da det skjedde meg, og fikk beskjed om noe lignende som det tigertrollet sier. Det hjalp ihvertfall. Det jeg husker, er at femtenåringen fant svaret på Apples hjemmesider. Sjekk der. 0 Siter
willow Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Prøvd å restarte den? Var ikke det å holde enter (den runde midt i) +play-tasten inne i noen sekunder tro? Jo, tror kanskje det. fungerte ikke 0 Siter
willow Skrevet 20. april 2006 Forfatter Skrevet 20. april 2006 Jeg søkte hjelp hos familiens femtenåring da det skjedde meg, og fikk beskjed om noe lignende som det tigertrollet sier. Det hjalp ihvertfall. Det jeg husker, er at femtenåringen fant svaret på Apples hjemmesider. Sjekk der. det ble løsningen. nå fungerer den takket ditt tips, og denne sida, så er typen glad igjen http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 fungerte ikke For å gjennomføre en reset må du trykke og holde "Menu" + "Pause/Play" knappene nede i 10 sekunder. Når det er gjort vil iPoden restarte og den skal være tilbake til normalen. Dette fungerer ypperlig hvis iPoden har "hengt" seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.