Gjest sarina Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 er det vondt å ta ut spiral? kjennes det likt som når den blei satt inn? vurderer å ta den ut pga irriterende småplager. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 "Den sitter nok godt fast etter så mange år ja. Røsker nok ut både livmor og det som er..." svarte min gynekolog alvorlig da jeg lå i stolen og skrevde, litt engstelig for å fjerne spiralen... morroklump gitt. 0 Siter
Gjest sarina Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 "Den sitter nok godt fast etter så mange år ja. Røsker nok ut både livmor og det som er..." svarte min gynekolog alvorlig da jeg lå i stolen og skrevde, litt engstelig for å fjerne spiralen... morroklump gitt. hehe stakkar deg,var det vond eller? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 hehe stakkar deg,var det vond eller? nei, det var omtrent som å sette den inn. Helt greit. 0 Siter
Gjest sarina Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 nei, det var omtrent som å sette den inn. Helt greit. ok tusen takk. da skl det gå bra:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Neppe. Har hørt om ei som fjernet den selv til og med. Hun satte seg bare ned på huk, fikk tak i endene på spiralen med fingrene og nappet den ut. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Neppe. Har hørt om ei som fjernet den selv til og med. Hun satte seg bare ned på huk, fikk tak i endene på spiralen med fingrene og nappet den ut. DET hørtes ikke godt ut. 0 Siter
jaime Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Neppe. Har hørt om ei som fjernet den selv til og med. Hun satte seg bare ned på huk, fikk tak i endene på spiralen med fingrene og nappet den ut. Jøye...hvor mange unger hadde hun trøkket ut..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.